Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Ablas |
Model | T ii |
Kenteken | WS-39-81, WS–39–81, WS 39 81 (gespeld: Willem Simon Drie Negen Acht Één) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekboom 080 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Ablas T ii opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 03-09-2012 (ruim 13 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 15-05-1973 (ruim 52 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 15-05-1973 (ruim 52 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WS3981 |
|
15-05-1973 | Eerste tenaamstelling in nederland |
15-05-1973 | Eerste toelating |
03-09-2012 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Ablas T ii opvragen |
Laadvermogen | 970 kg |
Massa leeg voertuig | 630 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1600 kg |
Breedte voertuig | 213 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 421 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1600 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Ablas T ii opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Ablas T ii opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Ablas T ii opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Ablas T ii opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Ablas T ii opvragen |
De gegevens van deze Ablas T ii met kenteken WS3981 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1973? Of wil je de gedetailleerde waarde van WS3981 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WS-39-81. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WS3981 uit 1973 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WS–39–81 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WS–39–81 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en S kun je de volgende woorden maken: Owusu, waas, was, wás, wasi, wees, Weesie, Weis, Weise, Wes, WES, wies, Wies, Wiese, wijs, wis, wisi en yaws. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 9, 8 en 1 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 9, 8 en 1 in WS3981 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WSÂ 39Â 81, gebruik dan onderstaande zoekbox: