Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Anssems |
Model | A-s 2000 |
Type | T |
Kenteken | 51-64-WK, 51–64–WK, 51 64 WK (gespeld: Vijf Één Zes Vier Willem Karel) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | op r. balk 150 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Anssems A-s 2000 T opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 19-03-2003 (ruim 22 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 18-09-1979 (bijna 46 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 18-09-1979 (bijna 46 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 5164WK |
|
18-09-1979 | Eerste tenaamstelling in nederland |
18-09-1979 | Eerste toelating |
19-03-2003 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Anssems A-s 2000 T opvragen |
Laadvermogen | 1440 kg |
Massa leeg voertuig | 560 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Breedte voertuig | 200 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 463 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Anssems A-s 2000 T opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Anssems A-s 2000 T opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Anssems A-s 2000 T opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Anssems A-s 2000 T opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Anssems A-s 2000 T opvragen |
De gegevens van deze Anssems A-s 2000 T met kenteken 5164WK (uit sidecode 2) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1979? Of wil je de gedetailleerde waarde van 5164WK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 51-64-WK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 5164WK uit 1979 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 51–64–WK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 51–64–WK makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en K kun je de volgende woorden maken: Ewijk, waak, wak, wake, week, wek, weke, wiek, Wiek, Wieke, wijk, wik, wiki, WK, wok en Wouke. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5, 1, 6 en 4 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 1, 6 en 4 in 5164WK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 51Â 64Â WK, gebruik dan onderstaande zoekbox: