Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Voor vervoer voertuigen (autotransport-voertuig) |
Merk | Atec |
Model | 2a2500 |
Kenteken | WS-SL-40, WS–SL–40, WS SL 40 (gespeld: Willem Simon Simon Lodewijk Vier Nul) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 165 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Atec 2a2500 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 31-12-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 08-02-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 08-02-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WSSL40 |
|
08-02-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
08-02-2006 | Eerste toelating |
31-12-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Atec 2a2500 opvragen |
Laadvermogen | 1840 kg |
Massa leeg voertuig | 660 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2500 kg |
Wielbasis | 60 cm |
Breedte voertuig | 212 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 512 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Atec 2a2500 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Atec 2a2500 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Atec 2a2500 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 14 |
Carrosserie (omschrijving) | Voor vervoer voertuigen |
Schadeverleden | Schades van deze Atec 2a2500 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Atec 2a2500 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Atec 2a2500 opvragen |
De gegevens van deze Atec 2a2500 met kenteken WSSL40 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van WSSL40 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WS-SL-40. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WSSL40 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WS–SL–40 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WS–SL–40 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, S, S en L kun je de volgende woorden maken: Wessel, Wesselo, wissel en Wissel. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4 en 0 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, S, S en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in WSSL40 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WSSL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WSÂ SLÂ 40, gebruik dan onderstaande zoekbox: