WR-GS-48 WR-GS-52

WR-GS-51: Atec C2

WR-GS-51 Op deze pagina vind je alle informatie over WR–GS–51, een Atec C2. Het is een veewagen uit 2005.

Wat wil je doen met WR-GS-51?

infoverkopentools

Specificaties van de WR-GS-51

Algemeen
Voertuigsoort Aanhangwagen (aanhanger)
Inrichting Veewagen
Merk Atec
Model C2
Kenteken WR-GS-51, WR–GS–51, WR GS 51 (gespeld: Willem Rudolf Gerard Simon Vijf Één)
Europese voertuigcategorie O2
Plaats chassisnummer r. op trekdriehoek 080 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Atec C2 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-08-2005 (ruim 20 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-08-2005 (ruim 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-08-2005 (ruim 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de WRGS51

15-08-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
15-08-2005 Eerste toelating
15-08-2005 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Atec C2 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 640 kg
Massa leeg voertuig 560 kg
Toegestane maximum massa voertuig 1200 kg
Wielbasis 76 cm
Lengte voertuig 436 cm
Breedte voertuig 180 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 433 cm
Technische maximale massa voertuig 1200 kg
Schadeverleden Schades van deze Atec C2 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Atec C2 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Atec C2 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DC
Type carrosserie (omschrijving) Middenasaanhangwagen
Carrosserie (code) 13
Carrosserie (omschrijving) Veewagen
Schadeverleden Schades van deze Atec C2 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 75 kg
Schadeverleden Schades van deze Atec C2 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Atec C2 opvragen

Bijwerkdatum WR-GS-51

De gegevens van deze Atec C2 met kenteken WRGS51 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.

Wat wil je doen met deze Atec C2?

Schadeverleden van de WR GS 51

Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van WRGS51 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C2 (WRGS51)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van WR-GS-51. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van WRGS51 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 4: WR-51-GS, een Kip Kk 37 aanhangwagen uit 1996.
  2. Sidecode 5: WR-GS-51, een Atec C2 aanhangwagen uit 2005.
  3. Sidecode 6: 51-WR-GS, een Easyline N/a middenasaanhangwagen uit 2017.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WR–GS–51 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: VR-GS-51, een Peugeot 806 Stdt 2.1 commercial bedrijfsauto uit 1997.
  2. Verandering op plek 2: WP-GS-51, een Boeckmann T1 aanhangwagen uit 1979.
  3. Verandering op plek 2: WT-GS-51, een Adria 6a48 aanhangwagen uit 2006.
  4. Verandering op plek 3: WR-FS-51, een Kip Ks41 aanhangwagen uit 2005.
  5. Verandering op plek 3: WR-JS-51, een Helpo 2t1 aanhangwagen uit 1990.
  6. Verandering op plek 4: WR-GR-51, een Sterckeman N4206 aanhangwagen uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: WR-GT-51, een Hobby 30 aanhangwagen uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: WR-GS-41, een Anssems Msx aanhangwagen uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: WR-GS-61, een Adria 6a47 aanhangwagen uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: WR-GS-50, een Atec C2 aanhangwagen uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: WR-GS-52, een Atec C2 aanhangwagen uit 2005.

Ezelsbruggetje

Om WR–GS–51 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, R, G en S kun je weergaas maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5 en 1 met weergaas te combineren.

Meer kentekens met W, R, G en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, R, G en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 1 in WRGS51 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WRGS-kentekens.

30 willekeurige aanhangwagens van dezelfde datum eerste toelating

15-08-2005 (ruim 20 jaar geleden):
  1. WN-TV-61: Hapert Al
  2. WN-ZS-73: Pega Z1350/520
  3. WP-LN-56: Knaus W01450
  4. WP-NR-06: Pijnappel Jg
  5. WR-GL-97: Anssems Psx2
  6. WR-PJ-72: Hobby 24
  7. WR-RP-59: Hobby 30
  8. WR-SJ-63: Anssems Msx
  9. WR-VG-81: Quality trailers Cg0450
  10. WR-VR-40: Anssems Psx1
  11. WR-VR-41: Anssems Psx1
  12. WR-XF-43: Eduard Pl2720
  13. WR-XH-79: Niewiadow H13361 h
  14. WR-XX-06: Kip 37k
  15. WR-XZ-03: Anssems Bsx1
  16. WR-ZB-27: Anssems Psx2
  17. WR-ZF-83: Fendt 150
  18. WR-ZJ-42: Verdonk Va-ma-sw
  19. WR-ZN-73: Beyerland 443b
  20. WR-ZR-91: Verdonk Va-ta-pl
  21. WR-ZV-18: Marlin 1500
  22. WS-09-PP: Capo Cl2000/600
  23. WS-BB-97: Fendt 150
  24. WS-BF-15: Lmc 555k1
  25. WS-BF-39: Fendt 130
  26. WS-BG-95: Eifelland E400
  27. WS-BH-24: Knaus 6505-500 tk blue lines
  28. WS-BH-95: Home-car 496h
  29. WS-BJ-98: Dc S30k
  30. WS-BJ-99: Veldhuizen G43-5

Meer Atec C2 op voertuig-zoeker.nl

Atec C2 aanhangwagens

4.431 Atec C2 aanhangwagens
Bekijk Atec C2 aanhangwagens.
16.923 Atec aanhangwagens
Bekijk Atec aanhangwagens.

Atec C2 veewagens

4.688 Atec C2 veewagens
Bekijk Atec C2 veewagens.
6.318 Atec veewagens
Bekijk Atec veewagens.

De meest verkochte aanhanger-modellen van Atec zijn: Atec C2, Atec B2, Atec Pb1, Atec B1 en Atec Pl20hh.