Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Atec |
Model | Ls1 |
Kenteken | 38-WD-ST, 38–WD–ST, 38 WD ST (gespeld: Drie Acht Willem Dirk Simon Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. trekdriehoek |
Schadeverleden | Schades van deze Atec Ls1 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 05-04-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 05-04-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 05-04-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 38WDST |
|
05-04-2011 | Eerste tenaamstelling in nederland |
05-04-2011 | Eerste toelating |
05-04-2011 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Atec Ls1 opvragen |
Laadvermogen | 800 kg |
Massa leeg voertuig | 200 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1000 kg |
Lengte voertuig | 334 cm |
Breedte voertuig | 150 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 331 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Atec Ls1 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Atec Ls1 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Atec Ls1 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Atec Ls1 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Atec Ls1 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Atec Ls1 opvragen |
De gegevens van deze Atec Ls1 met kenteken 38WDST (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 17-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van 38WDST weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 38-WD-ST. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 38WDST uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 38–WD–ST één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 38–WD–ST makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, D, S en T kun je de volgende woorden maken: wijdst en wijdste. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 8 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, D, S en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 8 in 38WDST vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WDST-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 38Â WDÂ ST, gebruik dan onderstaande zoekbox: