Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Atec |
Model | P20 |
Type | 7-2 |
Kenteken | WN-RT-74, WN–RT–74, WN RT 74 (gespeld: Willem Nico Rudolf Theodoor Zeven Vier) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | op r. balk 112 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Atec P20 7-2 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 29-06-2004 (ruim 21 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 18-06-2004 (ruim 21 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 18-06-2004 (ruim 21 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WNRT74 |
|
18-06-2004 | Eerste tenaamstelling in nederland |
18-06-2004 | Eerste toelating |
29-06-2004 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Atec P20 7-2 opvragen |
Laadvermogen | 1220 kg |
Massa leeg voertuig | 780 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Wielbasis | 80 cm |
Breedte voertuig | 196 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 745 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Atec P20 7-2 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Atec P20 7-2 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Atec P20 7-2 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Atec P20 7-2 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Atec P20 7-2 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Atec P20 7-2 opvragen |
De gegevens van deze Atec P20 7-2 met kenteken WNRT74 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2004? Of wil je de gedetailleerde waarde van WNRT74 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WN-RT-74. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WNRT74 uit 2004 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WN–RT–74 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WN–RT–74 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, N, R en T kun je de volgende woorden maken: wijnroute, wijnruit en Wijnruit. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7 en 4 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, N, R en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 4 in WNRT74 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WNRT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WNÂ RTÂ 74, gebruik dan onderstaande zoekbox: