Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Servicewagen |
Merk | Atec |
Model | Pb2 |
Kenteken | WP-NL-33, WP–NL–33, WP NL 33 (gespeld: Willem Pieter Nico Lodewijk Drie Drie) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 095 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Atec Pb2 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 30-03-2023 (bijna 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 12-01-2005 (bijna 21 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 12-01-2005 (bijna 21 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WPNL33 |
|
12-01-2005 | Eerste tenaamstelling in nederland |
12-01-2005 | Eerste toelating |
12-01-2005 | Vorige aanvang tenaamstelling |
16-02-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
15-03-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
30-03-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Atec Pb2 opvragen |
Laadvermogen | 1000 kg |
Massa leeg voertuig | 1000 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Wielbasis | 76 cm |
Lengte voertuig | 577 cm |
Breedte voertuig | 205 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 574 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Atec Pb2 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Atec Pb2 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Atec Pb2 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Atec Pb2 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Atec Pb2 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Atec Pb2 opvragen |
De gegevens van deze Atec Pb2 met kenteken WPNL33 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van WPNL33 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WP-NL-33. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WPNL33 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WP–NL–33 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WP–NL–33 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, P, N en L kun je wapenolie maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 3 met wapenolie te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, P, N en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 3 in WPNL33 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WPNL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WPÂ NLÂ 33, gebruik dan onderstaande zoekbox: