Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Bcw |
Model | V4/8/17/e |
Kenteken | WR-HT-22, WR–HT–22, WR HT 22 (gespeld: Willem Rudolf Hendrik Theodoor Twee Twee) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | op r. balk 090 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Bcw V4/8/17/e opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 09-05-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 09-05-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 12-02-1991 (bijna 35 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WRHT22 |
|
12-02-1991 | Eerste toelating |
09-05-2005 | Eerste tenaamstelling in nederland |
09-05-2005 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Bcw V4/8/17/e opvragen |
Laadvermogen | 1020 kg |
Massa leeg voertuig | 480 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1500 kg |
Wielbasis | 70 cm |
Breedte voertuig | 182 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 390 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Bcw V4/8/17/e opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Bcw V4/8/17/e opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Bcw V4/8/17/e opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Bcw V4/8/17/e opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Bcw V4/8/17/e opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Bcw V4/8/17/e opvragen |
De gegevens van deze Bcw V4/8/17/e met kenteken WRHT22 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1991? Of wil je de gedetailleerde waarde van WRHT22 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WR-HT-22. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WRHT22 uit 1991 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WR–HT–22 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WR–HT–22 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, R, H en T kun je weerhut maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 2 met weerhut te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, R, H en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 2 in WRHT22 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WRHT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WRÂ HTÂ 22, gebruik dan onderstaande zoekbox: