Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Veewagen |
Merk | Boeckmann |
Model | P10 |
Kenteken | WS-JS-62, WS–JS–62, WS JS 62 (gespeld: Willem Simon Jan Simon Zes Twee) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | tegen r. randprofiel 150 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Boeckmann P10 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 02-06-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 31-05-2007 (ruim 18 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 31-05-2007 (ruim 18 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WSJS62 |
|
31-05-2007 | Eerste tenaamstelling in nederland |
31-05-2007 | Eerste toelating |
02-06-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Boeckmann P10 opvragen |
Laadvermogen | 1750 kg |
Massa leeg voertuig | 950 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2700 kg |
Wielbasis | 74 cm |
Lengte voertuig | 579 cm |
Breedte voertuig | 221 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 576 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2700 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Boeckmann P10 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Boeckmann P10 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Boeckmann P10 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 13 |
Carrosserie (omschrijving) | Veewagen |
Schadeverleden | Schades van deze Boeckmann P10 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 150 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Boeckmann P10 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Boeckmann P10 opvragen |
De gegevens van deze Boeckmann P10 met kenteken WSJS62 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van WSJS62 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WS-JS-62. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WSJS62 uit 2007 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WS–JS–62 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WS–JS–62 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, S, J en S kun je de volgende woorden maken: wasjes, weesjes, Wiesjes en wijsjes. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6 en 2 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, S, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 2 in WSJS62 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WSJS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WSÂ JSÂ 62, gebruik dan onderstaande zoekbox: