Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Veewagen |
Merk | Boeckmann |
Model | P10 |
Type | P |
Kenteken | WD-NG-70, WD–NG–70, WD NG 70 (gespeld: Willem Dirk Nico Gerard Zeven Nul) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 100 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Boeckmann P10 P opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 19-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 16-11-2001 (bijna 24 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 16-11-2001 (bijna 24 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WDNG70 |
|
16-11-2001 | Eerste tenaamstelling in nederland |
16-11-2001 | Eerste toelating |
08-08-2020 | Vorige aanvang tenaamstelling |
19-06-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Boeckmann P10 P opvragen |
Laadvermogen | 1720 kg |
Massa leeg voertuig | 980 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2700 kg |
Wielbasis | 75 cm |
Breedte voertuig | 225 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 575 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2700 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Boeckmann P10 P opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Boeckmann P10 P opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Boeckmann P10 P opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 13 |
Carrosserie (omschrijving) | Veewagen |
Schadeverleden | Schades van deze Boeckmann P10 P opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 150 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Boeckmann P10 P opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Boeckmann P10 P opvragen |
De gegevens van deze Boeckmann P10 P met kenteken WDNG70 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van WDNG70 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WD-NG-70. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WDNG70 uit 2001 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WD–NG–70 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WD–NG–70 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, D, N en G kun je wijding maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7 en 0 met wijding te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, D, N en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 0 in WDNG70 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WDNG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WDÂ NGÂ 70, gebruik dan onderstaande zoekbox: