Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Speciale groep (voertuig uit een speciale groep) |
Merk | Brinkmann |
Model | C260 |
Kenteken | WS-TL-10, WS–TL–10, WS TL 10 (gespeld: Willem Simon Theodoor Lodewijk Één Nul) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. tegen zywand 100 cm v. achteras |
Schadeverleden | Schades van deze Brinkmann C260 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 12-07-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 08-02-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 09-10-2000 (bijna 25 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WSTL10 |
|
09-10-2000 | Eerste toelating |
08-02-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
04-07-2015 | Vorige aanvang tenaamstelling |
14-01-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
12-07-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Brinkmann C260 opvragen |
Laadvermogen | 60 kg |
Massa leeg voertuig | 1540 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1600 kg |
Breedte voertuig | 152 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 434 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1600 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Brinkmann C260 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Brinkmann C260 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Brinkmann C260 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Brinkmann C260 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Brinkmann C260 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Brinkmann C260 opvragen |
De gegevens van deze Brinkmann C260 met kenteken WSTL10 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2000? Of wil je de gedetailleerde waarde van WSTL10 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WS-TL-10. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WSTL10 uit 2000 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WS–TL–10 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WS–TL–10 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, S, T en L kun je wasteil maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 0 met wasteil te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, S, T en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 0 in WSTL10 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WSTL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WSÂ TLÂ 10, gebruik dan onderstaande zoekbox: