Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Buist |
Model | K2 |
Type | Variant a |
Kenteken | WG-LR-25, WG–LR–25, WG LR 25 (gespeld: Willem Gerard Lodewijk Rudolf Twee Vijf) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | op r. balk 080 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Buist K2 Variant a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 15-06-2009 (ruim 16 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-10-2002 (bijna 23 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-10-2002 (bijna 23 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WGLR25 |
|
10-10-2002 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-10-2002 | Eerste toelating |
15-06-2009 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Buist K2 Variant a opvragen |
Laadvermogen | 760 kg |
Massa leeg voertuig | 1240 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Wielbasis | 88 cm |
Breedte voertuig | 243 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 582 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Buist K2 Variant a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Buist K2 Variant a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Buist K2 Variant a opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Buist K2 Variant a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Buist K2 Variant a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Buist K2 Variant a opvragen |
De gegevens van deze Buist K2 Variant a met kenteken WGLR25 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2002? Of wil je de gedetailleerde waarde van WGLR25 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WG-LR-25. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WGLR25 uit 2002 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WG–LR–25 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WG–LR–25 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, G, L en R kun je Wagelaar maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 5 met Wagelaar te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, G, L en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 5 in WGLR25 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WGLR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WGÂ LRÂ 25, gebruik dan onderstaande zoekbox: