WL-36-HS WL-41-HS

WL-40-HS: Bunk Bu 2000

WL-40-HS Op deze pagina vind je alle informatie over WL–40–HS, een Bunk Bu 2000. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1994.

Wat wil je doen met WL-40-HS?

infoverkopentools

Specificaties van de WL-40-HS

Algemeen
Voertuigsoort Aanhangwagen (aanhanger)
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Bunk
Model Bu 2000
Kenteken WL-40-HS, WL–40–HS, WL 40 HS (gespeld: Willem Lodewijk Vier Nul Hendrik Simon)
Europese voertuigcategorie O2
Plaats chassisnummer op r. trekdriehoek 100 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 2000 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-10-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-05-1994 (ruim 31 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-05-1994 (ruim 31 jaar geleden)

Tijdlijn van de WL40HS

16-05-1994 Eerste tenaamstelling in nederland
16-05-1994 Eerste toelating
24-01-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
25-10-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Bunk Bu 2000 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 1400 kg
Massa leeg voertuig 600 kg
Toegestane maximum massa voertuig 2000 kg
Breedte voertuig 174 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 407 cm
Technische maximale massa voertuig 2000 kg
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 2000 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 2000 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 2000 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DC
Type carrosserie (omschrijving) Middenasaanhangwagen
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 2000 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 100 kg
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 2000 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 2000 opvragen

Bijwerkdatum WL-40-HS

De gegevens van deze Bunk Bu 2000 met kenteken WL40HS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.

Wat wil je doen met deze Bunk Bu 2000?

Schadeverleden van de WL 40 HS

Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1994? Of wil je de gedetailleerde waarde van WL40HS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Bu 2000 (WL40HS)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van WL-40-HS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van WL40HS uit 1994 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 4: WL-40-HS, een Bunk Bu 2000 aanhangwagen uit 1994.
  2. Sidecode 5: WL-HS-40, een Oosterwijk Job aanhangwagen uit 2004.
  3. Sidecode 6: 40-WL-HS, een Henra Pl27ds/sl middenasaanhangwagen uit 2014.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WL–40–HS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: OL-40-HS, een D-tec Combitrailer Ct-26-01 oplegger uit 2011.
  2. Verandering op plek 2: WK-40-HS, een Buerstner 4607 aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: WP-40-HS, een Henra Ph201 aanhangwagen uit 1996.
  4. Verandering op plek 3: WL-30-HS, een Dethleffs Rm 2 A aanhangwagen uit 1994.
  5. Verandering op plek 3: WL-50-HS, een Hobby 10 G aanhangwagen uit 1994.
  6. Verandering op plek 4: WL-41-HS, een Hobby 12 F aanhangwagen uit 1994.
  7. Verandering op plek 5: WL-40-GS, een Hobby 12 C aanhangwagen uit 1994.
  8. Verandering op plek 5: WL-40-JS, een Home-car 462 aanhangwagen uit 1994.
  9. Verandering op plek 6: WL-40-HP, een Beyerland 2035 aanhangwagen uit 1994.
  10. Verandering op plek 6: WL-40-HT, een Anssems A-s5000l-4017 aanhangwagen uit 1994.

Meer kentekens met W, L, H en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, L, H en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in WL40HS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WLHS-kentekens.

30 willekeurige aanhangwagens van dezelfde datum eerste toelating

16-05-1994 (ruim 31 jaar geleden):
  1. WJ-18-PK: Euro trailer 2000 lb
  2. WJ-39-RZ: Knaus 8605
  3. WK-02-DH: Knaus 830415
  4. WK-05-XR: Beyerland 2039
  5. WK-13-VX: Eifelland 8404
  6. WK-22-GG: Knaus 8404
  7. WK-23-XS: Beyerland 4045
  8. WK-24-YY: Knaus 1705
  9. WK-28-LK: Knaus 8505
  10. WK-35-VG: Hapert B2000
  11. WK-53-ZY: Hapert K1300
  12. WK-59-ZH: Knaus 650415
  13. WK-61-ZG: Knaus 6704
  14. WK-65-PJ: Hapert Dl 2700
  15. WK-76-ZH: Knaus 4107
  16. WK-89-XS: Beyerland 4045
  17. WL-04-HB: Hapert K2000
  18. WL-20-FT: Knaus 6404
  19. WL-34-HS: Bunk Bu 2000
  20. WL-35-HT: Goldhofer Tu 4 30 80 2x2
  21. WL-45-HF: Lord 545k1
  22. WL-46-BX: Knaus 6504
  23. WL-67-BJ: Knaus 8304
  24. WL-76-FS: Knaus 6504 S
  25. WL-76-GZ: Hapert D2700
  26. WL-78-FD: Beyerland 4044
  27. WL-78-FH: Knaus 8404
  28. WL-80-GZ: Hapert Dl2000
  29. WL-85-GD: Munsterland 390 P
  30. WZ-77-GN: Knaus 8404

Meer Bunk Bu 2000 op voertuig-zoeker.nl

Bunk Bu 2000 aanhangwagens

555 Bunk Bu 2000 aanhangwagens
Bekijk Bunk Bu 2000 aanhangwagens.
1.484 Bunk aanhangwagens
Bekijk Bunk aanhangwagens.

Bunk Bu 2000 voertuigen met gesloten opbouw

284 Bunk Bu 2000 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Bunk Bu 2000 voertuigen met gesloten opbouw.
725 Bunk voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Bunk voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte aanhanger-modellen van Bunk zijn: Bunk Bu 2000, Bunk Bu 1700, Bunk Bu 2000-e, Bunk Bu 1200 en Bunk Bu 1500.