39-WH-84 39-WH-89

39-WH-85: Bunk Bu 2000

39-WH-85 Op deze pagina vind je alle informatie over 39–WH–85, een Bunk Bu 2000 Sl. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1985.

Wat wil je doen met 39-WH-85?

infoverkopentools

Specificaties van de 39-WH-85

Algemeen
Voertuigsoort Aanhangwagen (aanhanger)
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Bunk
Model Bu 2000
Type Sl
Kenteken 39-WH-85, 39–WH–85, 39 WH 85 (gespeld: Drie Negen Willem Hendrik Acht Vijf)
Europese voertuigcategorie O2
Plaats chassisnummer r. op trekdriehoek 100 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 2000 Sl opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-08-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-06-1985 (ruim 40 jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-06-1985 (ruim 40 jaar geleden)

Tijdlijn van de 39WH85

21-06-1985 Eerste tenaamstelling in nederland
21-06-1985 Eerste toelating
09-12-2016 Vorige aanvang tenaamstelling
24-08-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Bunk Bu 2000 Sl opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 1140 kg
Massa leeg voertuig 860 kg
Toegestane maximum massa voertuig 2000 kg
Breedte voertuig 243 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 561 cm
Technische maximale massa voertuig 2000 kg
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 2000 Sl opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 2000 Sl opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 2000 Sl opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DC
Type carrosserie (omschrijving) Middenasaanhangwagen
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 2000 Sl opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 75 kg
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 2000 Sl opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 2000 Sl opvragen

Bijwerkdatum 39-WH-85

De gegevens van deze Bunk Bu 2000 Sl met kenteken 39WH85 (uit sidecode 3) zijn bijgewerkt op: 17-07-2025.

Wat wil je doen met deze Bunk Bu 2000 Sl?

Schadeverleden van de 39 WH 85

Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1985? Of wil je de gedetailleerde waarde van 39WH85 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Bu 2000 Sl (39WH85)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 39-WH-85. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 39–WH–85 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 49-WH-85, een Bergland 3950 T aanhangwagen uit 1985.
  2. Verandering op plek 2: 37-WH-85, een Kip Kg 42 t aanhangwagen uit 1985.
  3. Verandering op plek 4: 39-WG-85, een Kip Kk 400 ek aanhangwagen uit 1985.
  4. Verandering op plek 4: 39-WJ-85, een Anssems A-s 1300 aanhangwagen uit 1986.
  5. Verandering op plek 5: 39-WH-75, een Kip Kk400 aanhangwagen uit 1985.
  6. Verandering op plek 5: 39-WH-95, een Dethleffs Rc1a aanhangwagen uit 1985.
  7. Verandering op plek 6: 39-WH-84, een Kip Kk400 middenasaanhangwagen uit 1985.
  8. Verandering op plek 6: 39-WH-89, een Kip Kk400 aanhangwagen uit 1985.

Ezelsbruggetje

Om 39–WH–85 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en H kun je de volgende woorden maken: WHO en Wijhe. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 9, 8 en 5 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met W en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 9, 8 en 5 in 39WH85 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WH-kentekens.

30 willekeurige aanhangwagens van dezelfde datum eerste toelating

21-06-1985 (ruim 40 jaar geleden):
  1. 19-WH-21: Munsterland 400 F
  2. 21-WH-40: Knaus 4705
  3. 25-WG-54: Kip Kk 400
  4. 33-WD-05: Oosterwijk Jo 2000 Vv
  5. 33-WH-65: Pijnappel Jg.
  6. 33-WH-75: Equipe 250 A
  7. 37-WH-83: Buerstner 3804
  8. 38-WH-16: Buerstner 4505
  9. 38-WH-26: Buerstner 4505
  10. 38-WH-27: Buerstner 3804
  11. 38-WH-30: Buerstner 3804
  12. 38-WH-33: Buerstner 3804
  13. 38-WH-97: Buerstner 3804
  14. 38-WH-99: Buerstner 3504
  15. 39-WH-34: Bunk Bu 1200
  16. 39-WH-44: Dethleffs Rc 1
  17. 39-WH-79: Bunk Bu 2000 E
  18. 39-WH-82: Dethleffs Rc1a
  19. 39-WH-91: Buerstner 3951
  20. 39-WH-95: Dethleffs Rc1a
  21. 40-WH-18: Buerstner 3504
  22. 40-WH-83: It 35090ld
  23. 41-WH-20: It 39011lb
  24. 41-WH-85: Dethleffs Rc 1
  25. 42-WH-25: Buerstner 4802
  26. 42-WH-28: Tec Tc 3
  27. 42-WH-35: Buerstner 4802
  28. 48-WH-05: Hibra P2030
  29. 51-WH-73: Chateau 928
  30. 89-WG-28: Saris F3020

Meer Bunk Bu 2000 Sl op voertuig-zoeker.nl

Bunk Bu 2000 Sl aanhangwagens

tien Bunk Bu 2000 Sl aanhangwagens
Bekijk Bunk Bu 2000 Sl aanhangwagens.
555 Bunk Bu 2000 aanhangwagens
Bekijk Bunk Bu 2000 aanhangwagens.
1.484 Bunk aanhangwagens
Bekijk Bunk aanhangwagens.

Bunk Bu 2000 Sl voertuigen met gesloten opbouw

tien Bunk Bu 2000 Sl voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Bunk Bu 2000 Sl voertuigen met gesloten opbouw.
284 Bunk Bu 2000 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Bunk Bu 2000 voertuigen met gesloten opbouw.
725 Bunk voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Bunk voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte aanhanger-modellen van Bunk zijn: Bunk Bu 2000, Bunk Bu 1700, Bunk Bu 2000-e, Bunk Bu 1200 en Bunk Bu 1500.