WD-HT-31 WD-HT-33

WD-HT-32: Capo Cl 1350/520

WD-HT-32 Op deze pagina vind je alle informatie over WD–HT–32, een Capo Cl 1350/520. Het is een boot-aanhanger uit 2001.

Wat wil je doen met WD-HT-32?

infoverkopentools

Specificaties van de WD-HT-32

Algemeen
Voertuigsoort Aanhangwagen (aanhanger)
Inrichting Voor vervoer boten (boot-aanhanger)
Merk Capo
Model Cl 1350/520
Kenteken WD-HT-32, WD–HT–32, WD HT 32 (gespeld: Willem Dirk Hendrik Theodoor Drie Twee)
Europese voertuigcategorie O2
Plaats chassisnummer tegen r. balk 220 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-04-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-10-2001 (bijna 24 jaar geleden)
Datum eerste toelating 24-10-2001 (bijna 24 jaar geleden)

Tijdlijn van de WDHT32

24-10-2001 Eerste tenaamstelling in nederland
24-10-2001 Eerste toelating
18-04-2008 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Capo Cl 1350/520 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 1060 kg
Massa leeg voertuig 290 kg
Toegestane maximum massa voertuig 1350 kg
Breedte voertuig 190 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 565 cm
Technische maximale massa voertuig 1350 kg
Schadeverleden Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DC
Type carrosserie (omschrijving) Middenasaanhangwagen
Carrosserie (code) 21
Carrosserie (omschrijving) Voor vervoer boten
Schadeverleden Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 100 kg
Schadeverleden Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen

Bijwerkdatum WD-HT-32

De gegevens van deze Capo Cl 1350/520 met kenteken WDHT32 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.

Wat wil je doen met deze Capo Cl 1350/520?

Schadeverleden van de WD HT 32

Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van WDHT32 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Cl 1350/520 (WDHT32)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van WD-HT-32. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van WDHT32 uit 2001 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 4: WD-32-HT, een Burg Bpda 10-10 aanhangwagen uit 1989.
  2. Sidecode 5: WD-HT-32, een Capo Cl 1350/520 aanhangwagen uit 2001.
  3. Sidecode 6: 32-WD-HT, een De vries Jv 1600 aanhangwagen uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WD–HT–32 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: PD-HT-32, een blauwe Citroen S0kfxf Saxo 1.4 personenauto uit 1996.
  2. Verandering op plek 2: WF-HT-32, een Dethleffs El3 aanhangwagen uit 2002.
  3. Verandering op plek 3: WD-GT-32, een Hapert R aanhangwagen uit 2001.
  4. Verandering op plek 3: WD-JT-32, een Beyerland 546b aanhangwagen uit 2001.
  5. Verandering op plek 4: WD-HS-32, een Weyer aanhangers Bakwagen aanhangwagen uit 2001.
  6. Verandering op plek 4: WD-HV-32, een Henra Er N aanhangwagen uit 2001.
  7. Verandering op plek 5: WD-HT-22, een Pega Mp1350/520 aanhangwagen uit 2001.
  8. Verandering op plek 5: WD-HT-42, een Fendt 150 aanhangwagen uit 2001.
  9. Verandering op plek 6: WD-HT-31, een Fendt 130 aanhangwagen uit 2001.
  10. Verandering op plek 6: WD-HT-33, een Fendt 130 aanhangwagen uit 2001.

Meer kentekens met W, D, H en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, D, H en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 2 in WDHT32 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WDHT-kentekens.

30 willekeurige aanhangwagens van dezelfde datum eerste toelating

24-10-2001 (bijna 24 jaar geleden):
  1. WB-LB-54: Saris F
  2. WB-PN-94: Saris F
  3. WD-BZ-59: Saris P-kipper
  4. WD-GJ-17: Saris H
  5. WD-HR-83: Verdonk Va-ea-ahw
  6. WD-HT-58: Pega Z1350/520
  7. WD-HT-60: Capo Cl 1350/520
  8. WD-HT-68: Pega Mp1800/600
  9. WD-HT-70: Pega Zb1800/600
  10. WD-HV-31: Saris P
  11. WD-HV-92: Saris P
  12. WD-HX-06: Saris F
  13. WD-HX-35: Capo Cl 1350/520
  14. WD-HZ-61: Atec Ab2
  15. WD-JB-02: Anssems Bs
  16. WD-JB-10: Anssems Bs
  17. WD-JB-17: Anssems Ks3
  18. WD-JB-18: Anssems Ks3
  19. WD-JB-33: Anssems Ts
  20. WD-JD-52: Solide 2000lb
  21. WD-JD-74: Solide 2000lb
  22. WD-JF-87: Hobby 24
  23. WD-JF-90: Hobby 560
  24. WD-JF-92: Roll-on 3500-3vv
  25. WD-JF-95: Gs Ac-3000n
  26. WD-JG-98: Gs Al-2800
  27. WP-PT-69: Westfalia 120882f
  28. WR-BP-70: Westfalia 120 882 F
  29. WT-FB-08: Hobby 30
  30. WV-JX-65: Knaus 450

Meer Capo Cl 1350/520 op voertuig-zoeker.nl

Capo Cl 1350/520 aanhangwagens

257 Capo Cl 1350/520 aanhangwagens
Bekijk Capo Cl 1350/520 aanhangwagens.
532 Capo aanhangwagens
Bekijk Capo aanhangwagens.

Capo Cl 1350/520 voertuigen voor vervoer van boten

261 Capo Cl 1350/520 voertuigen voor vervoer van boten
Bekijk Capo Cl 1350/520 voertuigen voor vervoer van boten.
545 Capo voertuigen voor vervoer van boten
Bekijk Capo voertuigen voor vervoer van boten.

De meest verkochte aanhanger-modellen van Capo zijn: Capo Cl 1350/520, Capo Cl1350/600, Capo Cl2000/600, Capo Cl1350 520 en Capo Cl 1800/600.