WJ-XB-22 WJ-XB-25

WJ-XB-23: Capo Cl 1350/520

WJ-XB-23 Op deze pagina vind je alle informatie over WJ–XB–23, een Capo Cl 1350/520. Het is een boot-aanhanger uit 2004.

Wat wil je doen met WJ-XB-23?

infoverkopentools

Specificaties van de WJ-XB-23

Algemeen
Voertuigsoort Aanhangwagen (aanhanger)
Inrichting Voor vervoer boten (boot-aanhanger)
Merk Capo
Model Cl 1350/520
Kenteken WJ-XB-23, WJ–XB–23, WJ XB 23 (gespeld: Willem Jan Xantippe Bernard Twee Drie)
Europese voertuigcategorie O2
Plaats chassisnummer tegen r. balk 220 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 08-05-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-07-2004 (ruim 21 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-07-2004 (ruim 21 jaar geleden)

Tijdlijn van de WJXB23

23-07-2004 Eerste tenaamstelling in nederland
23-07-2004 Eerste toelating
08-05-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Capo Cl 1350/520 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 1060 kg
Massa leeg voertuig 290 kg
Toegestane maximum massa voertuig 1350 kg
Breedte voertuig 190 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 565 cm
Technische maximale massa voertuig 1350 kg
Schadeverleden Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DC
Type carrosserie (omschrijving) Middenasaanhangwagen
Carrosserie (code) 21
Carrosserie (omschrijving) Voor vervoer boten
Schadeverleden Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 100 kg
Schadeverleden Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen

Bijwerkdatum WJ-XB-23

De gegevens van deze Capo Cl 1350/520 met kenteken WJXB23 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.

Wat wil je doen met deze Capo Cl 1350/520?

Schadeverleden van de WJ XB 23

Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2004? Of wil je de gedetailleerde waarde van WJXB23 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Cl 1350/520 (WJXB23)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van WJ-XB-23. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van WJXB23 uit 2004 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 4: WJ-23-XB, een Anssems A-s 1300 aanhangwagen uit 1993.
  2. Sidecode 5: WJ-XB-23, een Capo Cl 1350/520 aanhangwagen uit 2004.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WJ–XB–23 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: RJ-XB-23, een grijze Opel Vectra-b X1.8xe personenauto uit 1997.
  2. Verandering op plek 1: XJ-XB-23, een rode Volkswagen Lupo personenauto uit 1999.
  3. Verandering op plek 2: WH-XB-23, een Hobby 24 aanhangwagen uit 2003.
  4. Verandering op plek 2: WL-XB-23, een Home-car 443h aanhangwagen uit 2004.
  5. Verandering op plek 3: WJ-VB-23, een R.g.f. france Rgf 1300 mf aanhangwagen uit 1996.
  6. Verandering op plek 3: WJ-ZB-23, een Anssems Bsx2 aanhangwagen uit 2003.
  7. Verandering op plek 4: WJ-XG-23, een Freewheel 1614 kg aanhangwagen uit 2003.
  8. Verandering op plek 5: WJ-XB-13, een Pega Zb3500/760 aanhangwagen uit 2004.
  9. Verandering op plek 5: WJ-XB-33, een Hapert D aanhangwagen uit 2003.
  10. Verandering op plek 6: WJ-XB-22, een Capo Cl 1350/520 aanhangwagen uit 2004.
  11. Verandering op plek 6: WJ-XB-24, een Capo Cl 1350/520 aanhangwagen uit 2004.

Meer kentekens met W, J, X en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, J, X en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 3 in WJXB23 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WJXB-kentekens.

30 willekeurige aanhangwagens van dezelfde datum eerste toelating

23-07-2004 (ruim 21 jaar geleden):
  1. 80-WF-GH: Eriba Pan/familia
  2. WF-FG-57: Dethleffs Ec1
  3. WJ-DH-77: Buerstner 4331
  4. WL-HD-24: Adria 6a51
  5. WN-HL-19: Hobby 30
  6. WN-PN-11: Damco Dk-2b
  7. WN-TF-40: Hobby 30
  8. WN-TN-58: Hulco R2
  9. WN-TT-39: Fendt 130
  10. WN-VL-36: Hobby 30
  11. WN-VR-19: Adria 6a46
  12. WN-VS-24: Knaus 450
  13. WN-VX-56: Hobby 24
  14. WN-XD-87: Fendt 130
  15. WN-XJ-20: Kip 53gb
  16. WN-XR-47: Hobby 30
  17. WN-XS-01: Humbaur Ht2000
  18. WN-XZ-68: Hati Ptr
  19. WN-XZ-83: Sprite 450/2
  20. WN-XZ-99: Camp-let A2
  21. WN-ZB-60: Adria 6a56
  22. WN-ZB-61: Buerstner 4035
  23. WN-ZD-49: Hobby 30
  24. WN-ZF-84: Atec C2
  25. WN-ZG-76: Caravelair N4504
  26. WN-ZH-91: Fendt 150
  27. WN-ZL-39: Fendt 130
  28. WN-ZP-12: Tabbert Tw27
  29. WN-ZP-22: Kroeze trailers 7k3001
  30. WN-ZP-23: Lmc 560 K

Meer Capo Cl 1350/520 op voertuig-zoeker.nl

Capo Cl 1350/520 aanhangwagens

257 Capo Cl 1350/520 aanhangwagens
Bekijk Capo Cl 1350/520 aanhangwagens.
532 Capo aanhangwagens
Bekijk Capo aanhangwagens.

Capo Cl 1350/520 voertuigen voor vervoer van boten

261 Capo Cl 1350/520 voertuigen voor vervoer van boten
Bekijk Capo Cl 1350/520 voertuigen voor vervoer van boten.
545 Capo voertuigen voor vervoer van boten
Bekijk Capo voertuigen voor vervoer van boten.

De meest verkochte aanhanger-modellen van Capo zijn: Capo Cl 1350/520, Capo Cl1350/600, Capo Cl2000/600, Capo Cl1350 520 en Capo Cl 1800/600.