Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Voor vervoer boten (boot-aanhanger) |
Merk | Capo |
Model | Cl 1350/520 |
Kenteken | WP-26-GL, WP–26–GL, WP 26 GL (gespeld: Willem Pieter Twee Zes Gerard Lodewijk) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 220 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 21-05-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 29-11-1995 (bijna 30 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 29-11-1995 (bijna 30 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WP26GL |
|
29-11-1995 | Eerste tenaamstelling in nederland |
29-11-1995 | Eerste toelating |
21-05-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Capo Cl 1350/520 opvragen |
Laadvermogen | 1060 kg |
Massa leeg voertuig | 290 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1350 kg |
Breedte voertuig | 190 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 565 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1350 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Capo Cl 1350/520 opvragen |
De gegevens van deze Capo Cl 1350/520 met kenteken WP26GL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1995? Of wil je de gedetailleerde waarde van WP26GL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WP-26-GL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WP26GL uit 1995 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WP–26–GL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, P, G en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 6 in WP26GL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WPGL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WPÂ 26Â GL, gebruik dan onderstaande zoekbox: