Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Caravan |
Merk | Caravelair |
Model | B4001 |
Kenteken | WP-40-DR, WP–40–DR, WP 40 DR (gespeld: Willem Pieter Vier Nul Dirk Rudolf) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 085 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Caravelair B4001 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 12-06-2014 (ruim 11 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 25-10-1995 (bijna 30 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 25-10-1995 (bijna 30 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WP40DR |
|
25-10-1995 | Eerste tenaamstelling in nederland |
25-10-1995 | Eerste toelating |
12-06-2014 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Caravelair B4001 opvragen |
Laadvermogen | 288 kg |
Massa leeg voertuig | 712 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1000 kg |
Breedte voertuig | 210 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 551 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Caravelair B4001 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Caravelair B4001 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Caravelair B4001 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 75 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Caravelair B4001 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Caravelair B4001 opvragen |
De gegevens van deze Caravelair B4001 met kenteken WP40DR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je caravan veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1995? Of wil je de gedetailleerde waarde van WP40DR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WP-40-DR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WP40DR uit 1995 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WP–40–DR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WP–40–DR makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, P, D en R kun je weipoeder maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4 en 0 met weipoeder te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, P, D en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in WP40DR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WPDR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WPÂ 40Â DR, gebruik dan onderstaande zoekbox: