WR-33-DR WR-38-DR

WR-37-DR: Dethleffs Rm3

WR-37-DR Op deze pagina vind je alle informatie over WR–37–DR, een Dethleffs Rm3. Het is een caravan uit 1996.

Wat wil je doen met WR-37-DR?

infoverkopentools

Specificaties van de WR-37-DR

Algemeen
Voertuigsoort Aanhangwagen (aanhanger)
Inrichting Caravan
Merk Dethleffs
Model Rm3
Kenteken WR-37-DR, WR–37–DR, WR 37 DR (gespeld: Willem Rudolf Drie Zeven Dirk Rudolf)
Europese voertuigcategorie O2
Plaats chassisnummer r. tegen trekdriehoek 070 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Dethleffs Rm3 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-06-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 31-08-1996 (ruim 29 jaar geleden)
Datum eerste toelating 31-08-1996 (ruim 29 jaar geleden)

Tijdlijn van de WR37DR

31-08-1996 Eerste tenaamstelling in nederland
31-08-1996 Eerste toelating
01-07-2013 Vorige aanvang tenaamstelling
10-05-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
11-05-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
25-06-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Dethleffs Rm3 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 160 kg
Massa leeg voertuig 890 kg
Toegestane maximum massa voertuig 1050 kg
Breedte voertuig 220 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 555 cm
Technische maximale massa voertuig 1050 kg
Schadeverleden Schades van deze Dethleffs Rm3 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Dethleffs Rm3 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Dethleffs Rm3 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 75 kg
Schadeverleden Schades van deze Dethleffs Rm3 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Dethleffs Rm3 opvragen

Bijwerkdatum WR-37-DR

De gegevens van deze Dethleffs Rm3 met kenteken WR37DR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.

Wat wil je doen met deze Dethleffs Rm3?

Liever je Dethleffs Rm3 verkopen?

Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je caravan veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je caravan

Schadeverleden van de WR 37 DR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1996? Of wil je de gedetailleerde waarde van WR37DR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Rm3 (WR37DR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van WR-37-DR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van WR37DR uit 1996 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 4: WR-37-DR, een Dethleffs Rm3 aanhangwagen uit 1996.
  2. Sidecode 5: WR-DR-37, een Oosterwijk Job aanhangwagen uit 2006.
  3. Sidecode 6: 37-WR-DR, een Caravelair Antares middenasaanhangwagen uit 2017.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WR–37–DR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: OR-37-DR, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2018.
  2. Verandering op plek 1: XR-37-DR, een grijze Saab 900 I u9 personenauto uit 1989.
  3. Verandering op plek 2: WP-37-DR, een Caravelair B4001 aanhangwagen uit 1995.
  4. Verandering op plek 2: WS-37-DR, een Euro trailer V2000 aanhangwagen uit 1997.
  5. Verandering op plek 3: WR-27-DR, een Dethleffs Rg4 aanhangwagen uit 1996.
  6. Verandering op plek 3: WR-47-DR, een Dethleffs Rm3 aanhangwagen uit 1997.
  7. Verandering op plek 4: WR-35-DR, een Dethleffs Rm3a aanhangwagen uit 1996.
  8. Verandering op plek 4: WR-38-DR, een Dethleffs Rm3 aanhangwagen uit 1996.
  9. Verandering op plek 5: WR-37-BR, een Anssems A-s2000vv-3318 aanhangwagen uit 1996.
  10. Verandering op plek 5: WR-37-GR, een Sprite 450 aanhangwagen uit 1996.
  11. Verandering op plek 6: WR-37-DP, een Dethleffs Rd3c aanhangwagen uit 1996.
  12. Verandering op plek 6: WR-37-DS, een Hylander Design 380 aanhangwagen uit 1996.

Ezelsbruggetje

Om WR–37–DR makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, R, D en R kun je de volgende woorden maken: waaierdeur, waardeer, waarder, Waarder, waardoor, Warder, Wierder, wreder en wredere. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 7 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met W, R, D en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, R, D en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 7 in WR37DR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WRDR-kentekens.

12 willekeurige aanhangwagens van dezelfde datum eerste toelating

31-08-1996 (ruim 29 jaar geleden):
  1. WP-31-PS: Dethleffs Rm2a
  2. WP-32-DJ: Dethleffs Rm2a
  3. WP-62-YK: Dethleffs Rm2c
  4. WP-77-PY: Avento Royal 395
  5. WP-87-HD: Dethleffs Rf3
  6. WR-24-DR: Dethleffs Rg4
  7. WR-30-GH: Wienen W2
  8. WR-36-FJ: Dethleffs Rf6
  9. WR-42-DP: Dethleffs Rd3c
  10. WR-52-DR: Dethleffs Rm3
  11. WR-89-DP: Dethleffs Rf3
  12. WR-93-DP: Dethleffs Rf3

Meer Dethleffs Rm3 op voertuig-zoeker.nl

Dethleffs Rm3 aanhangwagens

180 Dethleffs Rm3 aanhangwagens
Bekijk Dethleffs Rm3 aanhangwagens.
19.071 Dethleffs aanhangwagens
Bekijk Dethleffs aanhangwagens.

Dethleffs Rm3 caravans

184 Dethleffs Rm3 caravans
Bekijk Dethleffs Rm3 caravans.
24.199 Dethleffs caravans
Bekijk Dethleffs caravans.

De meest verkochte aanhanger-modellen van Dethleffs zijn: Dethleffs El3, Dethleffs Ef2, Dethleffs Eh3, Dethleffs Ec1 en Dethleffs Eg2.