Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Dino |
Model | D1350.ew.2 |
Kenteken | 64-WT-13, 64–WT–13, 64 WT 13 (gespeld: Zes Vier Willem Theodoor Één Drie) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 050 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Dino D1350.ew.2 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 15-02-2020 (bijna 6 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 08-01-1988 (bijna 38 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 08-01-1988 (bijna 38 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 64WT13 |
|
08-01-1988 | Eerste tenaamstelling in nederland |
08-01-1988 | Eerste toelating |
15-02-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Dino D1350.ew.2 opvragen |
Laadvermogen | 1050 kg |
Massa leeg voertuig | 300 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1350 kg |
Breedte voertuig | 160 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 418 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1350 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Dino D1350.ew.2 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Dino D1350.ew.2 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Dino D1350.ew.2 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Dino D1350.ew.2 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 75 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Dino D1350.ew.2 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Dino D1350.ew.2 opvragen |
De gegevens van deze Dino D1350.ew.2 met kenteken 64WT13 (uit sidecode 3) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1988? Of wil je de gedetailleerde waarde van 64WT13 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 64-WT-13. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 64WT13 uit 1988 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 64–WT–13 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 64–WT–13 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en T kun je de volgende woorden maken: Eeuwout, eiwit, Ewout, waait, wat, wát, Watou, weet, wéét, weit, Weite, wet, -wet, WET, wiet, wijt, Wijte, wit, Wit, WOT, wout, Wout, wuit en Wuite. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6, 4, 1 en 3 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 4, 1 en 3 in 64WT13 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 64Â WTÂ 13, gebruik dan onderstaande zoekbox: