Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Voor vervoer boten (boot-aanhanger) |
Merk | Dino |
Model | D1350 |
Type | A |
Kenteken | WR-18-KN, WR–18–KN, WR 18 KN (gespeld: Willem Rudolf Één Acht Karel Nico) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op balk 073 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Dino D1350 A opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 03-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 30-10-1996 (bijna 29 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-10-1996 (bijna 29 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WR18KN |
|
30-10-1996 | Eerste tenaamstelling in nederland |
30-10-1996 | Eerste toelating |
11-09-2014 | Vorige aanvang tenaamstelling |
03-04-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Dino D1350 A opvragen |
Laadvermogen | 990 kg |
Massa leeg voertuig | 360 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1350 kg |
Breedte voertuig | 182 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 545 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1350 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Dino D1350 A opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Dino D1350 A opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Dino D1350 A opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Dino D1350 A opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Dino D1350 A opvragen |
De gegevens van deze Dino D1350 A met kenteken WR18KN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1996? Of wil je de gedetailleerde waarde van WR18KN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WR-18-KN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WR18KN uit 1996 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WR–18–KN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WR–18–KN makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, R, K en N kun je de volgende woorden maken: Warken, werken, -werken, Werken, wieroken, Wirken, wraken en wreken. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 8 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, R, K en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 8 in WR18KN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WRKN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WRÂ 18Â KN, gebruik dan onderstaande zoekbox: