Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Direktbouw |
Model | Db-4-2w |
Kenteken | WP-99-PN, WP–99–PN, WP 99 PN (gespeld: Willem Pieter Negen Negen Pieter Nico) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. tegen trekdriehoek 080 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db-4-2w opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 19-08-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-04-1996 (ruim 29 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-04-1996 (ruim 29 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WP99PN |
|
10-04-1996 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-04-1996 | Eerste toelating |
19-08-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Direktbouw Db-4-2w opvragen |
Laadvermogen | 600 kg |
Massa leeg voertuig | 750 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1350 kg |
Breedte voertuig | 219 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 514 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1350 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db-4-2w opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db-4-2w opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db-4-2w opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db-4-2w opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db-4-2w opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db-4-2w opvragen |
De gegevens van deze Direktbouw Db-4-2w met kenteken WP99PN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1996? Of wil je de gedetailleerde waarde van WP99PN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WP-99-PN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WP99PN uit 1996 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WP–99–PN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WP–99–PN makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, P, P en N kun je wippen maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9 en 9 met wippen te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, P, P en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 9 in WP99PN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WPPN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WPÂ 99Â PN, gebruik dan onderstaande zoekbox: