Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Direktbouw |
Model | Db-5-4ws |
Kenteken | WG-LS-13, WG–LS–13, WG LS 13 (gespeld: Willem Gerard Lodewijk Simon Één Drie) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 150 cm v. achteras |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db-5-4ws opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 18-02-2025 (bijna 7 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 11-10-2002 (bijna 23 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 11-10-2002 (bijna 23 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WGLS13 |
|
11-10-2002 | Eerste tenaamstelling in nederland |
11-10-2002 | Eerste toelating |
04-11-2010 | Vorige aanvang tenaamstelling |
18-02-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Direktbouw Db-5-4ws opvragen |
Laadvermogen | 1090 kg |
Massa leeg voertuig | 1510 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2600 kg |
Wielbasis | 333 cm |
Breedte voertuig | 219 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 680 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2600 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db-5-4ws opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db-5-4ws opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db-5-4ws opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db-5-4ws opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db-5-4ws opvragen |
De gegevens van deze Direktbouw Db-5-4ws met kenteken WGLS13 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 19-02-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2002? Of wil je de gedetailleerde waarde van WGLS13 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WG-LS-13. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WGLS13 uit 2002 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WG–LS–13 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WG–LS–13 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, G, L en S kun je de volgende woorden maken: Weegels, weegluis en wegels. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 3 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, G, L en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 3 in WGLS13 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WGLS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WGÂ LSÂ 13, gebruik dan onderstaande zoekbox: