WT-49-LP WT-51-LP

WT-50-LP: Direktbouw Db-5-4ws

WT-50-LP Op deze pagina vind je alle informatie over WT–50–LP, een Direktbouw Db-5-4ws. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1998.

Wat wil je doen met WT-50-LP?

infoverkopentools

Specificaties van de WT-50-LP

Algemeen
Voertuigsoort Aanhangwagen (aanhanger)
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Direktbouw
Model Db-5-4ws
Kenteken WT-50-LP, WT–50–LP, WT 50 LP (gespeld: Willem Theodoor Vijf Nul Lodewijk Pieter)
Europese voertuigcategorie O2
Plaats chassisnummer tegen r. balk 150 cm v. achteras
Schadeverleden Schades van deze Direktbouw Db-5-4ws opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 07-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-05-1998 (ruim 27 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-05-1998 (ruim 27 jaar geleden)

Tijdlijn van de WT50LP

13-05-1998 Eerste tenaamstelling in nederland
13-05-1998 Eerste toelating
25-01-2003 Vorige aanvang tenaamstelling
07-01-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Direktbouw Db-5-4ws opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 1320 kg
Massa leeg voertuig 1380 kg
Toegestane maximum massa voertuig 2700 kg
Wielbasis 332 cm
Breedte voertuig 218 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 705 cm
Technische maximale massa voertuig 2700 kg
Schadeverleden Schades van deze Direktbouw Db-5-4ws opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Direktbouw Db-5-4ws opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Direktbouw Db-5-4ws opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DB
Type carrosserie (omschrijving) Autonome aanhangwagen
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Direktbouw Db-5-4ws opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Direktbouw Db-5-4ws opvragen

Bijwerkdatum WT-50-LP

De gegevens van deze Direktbouw Db-5-4ws met kenteken WT50LP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.

Wat wil je doen met deze Direktbouw Db-5-4ws?

Schadeverleden van de WT 50 LP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1998? Of wil je de gedetailleerde waarde van WT50LP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Db-5-4ws (WT50LP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van WT-50-LP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van WT50LP uit 1998 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 4: WT-50-LP, een Direktbouw Db-5-4ws aanhangwagen uit 1998.
  2. Sidecode 5: WT-LP-50, een Eriba Troll 550 gt aanhangwagen uit 2006.
  3. Sidecode 6: 50-WT-LP, een Twintrailer Twintrailer middenasaanhangwagen uit 2019.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WT–50–LP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: OT-50-LP, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: WS-50-LP, een Lmc 560k aanhangwagen uit 1997.
  3. Verandering op plek 2: WV-50-LP, een Hobby 10 aanhangwagen uit 2000.
  4. Verandering op plek 3: WT-40-LP, een Boeckmann P10 aanhangwagen uit 1998.
  5. Verandering op plek 3: WT-70-LP, een Boeckmann P10 aanhangwagen uit 1998.
  6. Verandering op plek 4: WT-51-LP, een Kuiper Keb aanhangwagen uit 1998.
  7. Verandering op plek 5: WT-50-KP, een Henra Tr N aanhangwagen uit 1998.
  8. Verandering op plek 5: WT-50-NP, een Hapert K aanhangwagen uit 1998.
  9. Verandering op plek 6: WT-50-LN, een Saris F aanhangwagen uit 1998.
  10. Verandering op plek 6: WT-50-LT, een Delta caravans 10042 aanhangwagen uit 1998.

Meer kentekens met W, T, L en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, T, L en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in WT50LP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WTLP-kentekens.

30 willekeurige aanhangwagens van dezelfde datum eerste toelating

13-05-1998 (ruim 27 jaar geleden):
  1. WG-GJ-74: Boecker Hd26
  2. WS-24-ND: Saris F
  3. WS-26-TS: Saris P
  4. WT-04-GS: Saris P
  5. WT-06-KH: Adria 5206up
  6. WT-15-FP: Saris Pkc
  7. WT-19-KF: Fendt 540 B
  8. WT-27-KP: Chateau 390 C
  9. WT-30-FH: Saris P
  10. WT-34-KN: Saris F
  11. WT-34-LR: Buerstner 4223
  12. WT-35-JY: Dethleffs Rg4
  13. WT-39-KK: Adria 5206up
  14. WT-52-KB: Fendt 410 A
  15. WT-55-HT: Fendt 510 A
  16. WT-55-KB: Fendt 540 B
  17. WT-55-LF: Hapert V3500
  18. WT-58-LR: Buerstner 4364
  19. WT-63-KK: Adria 5105ub
  20. WT-65-KG: Adria 5206up
  21. WT-70-FH: Hapert K
  22. WT-72-KN: Saris P
  23. WT-72-LG: Sterckeman B4301
  24. WT-75-TP: Polar 520 Gs
  25. WT-87-LP: Buerstner 4424
  26. WT-89-BS: Eriba 532b
  27. WT-90-KG: Adria 5003dd
  28. WT-92-LB: Kip 41s
  29. WT-94-HB: Sprite 390/2
  30. WV-93-DL: Zie bijzonderheden 550 tkm

Meer Direktbouw Db-5-4ws op voertuig-zoeker.nl

Direktbouw Db-5-4ws aanhangwagens

22 Direktbouw Db-5-4ws aanhangwagens
Bekijk Direktbouw Db-5-4ws aanhangwagens.
629 Direktbouw aanhangwagens
Bekijk Direktbouw aanhangwagens.

Direktbouw Db-5-4ws voertuigen met gesloten opbouw

21 Direktbouw Db-5-4ws voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Direktbouw Db-5-4ws voertuigen met gesloten opbouw.
451 Direktbouw voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Direktbouw voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte aanhanger-modellen van Direktbouw zijn: Direktbouw Db-4-2w, Direktbouw Db-5-4wt, Direktbouw Db 6 4ws, Direktbouw Db-5/6-4ws en Direktbouw Db-5-4ws.