Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Direktbouw |
Model | Db 6 4wt |
Kenteken | WR-69-LG, WR–69–LG, WR 69 LG (gespeld: Willem Rudolf Zes Negen Lodewijk Gerard) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. tegen trekdriehoek 080 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db 6 4wt opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-05-2003 (ruim 22 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 20-11-1996 (bijna 29 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 20-11-1996 (bijna 29 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WR69LG |
|
20-11-1996 | Eerste tenaamstelling in nederland |
20-11-1996 | Eerste toelating |
22-05-2003 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Direktbouw Db 6 4wt opvragen |
Laadvermogen | 1300 kg |
Massa leeg voertuig | 1400 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2700 kg |
Breedte voertuig | 219 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 759 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2700 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db 6 4wt opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db 6 4wt opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db 6 4wt opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db 6 4wt opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db 6 4wt opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Direktbouw Db 6 4wt opvragen |
De gegevens van deze Direktbouw Db 6 4wt met kenteken WR69LG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1996? Of wil je de gedetailleerde waarde van WR69LG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WR-69-LG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WR69LG uit 1996 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WR–69–LG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WR–69–LG makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, R, L en G kun je weerleg maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6 en 9 met weerleg te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, R, L en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 9 in WR69LG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WRLG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WRÂ 69Â LG, gebruik dan onderstaande zoekbox: