Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | E.s.v.e |
Model | Awk |
Type | 1700 |
Kenteken | WN-HT-28, WN–HT–28, WN HT 28 (gespeld: Willem Nico Hendrik Theodoor Twee Acht) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 090 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze E.s.v.e Awk 1700 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 02-10-2006 (bijna 19 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-05-2004 (ruim 21 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-05-2004 (ruim 21 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WNHT28 |
|
10-05-2004 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-05-2004 | Eerste toelating |
02-10-2006 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze E.s.v.e Awk 1700 opvragen |
Laadvermogen | 280 kg |
Massa leeg voertuig | 1420 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1700 kg |
Wielbasis | 75 cm |
Breedte voertuig | 254 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 475 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1700 kg |
Schadeverleden | Schades van deze E.s.v.e Awk 1700 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze E.s.v.e Awk 1700 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze E.s.v.e Awk 1700 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze E.s.v.e Awk 1700 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze E.s.v.e Awk 1700 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze E.s.v.e Awk 1700 opvragen |
De gegevens van deze E.s.v.e Awk 1700 met kenteken WNHT28 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2004? Of wil je de gedetailleerde waarde van WNHT28 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WN-HT-28. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WNHT28 uit 2004 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WN–HT–28 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WN–HT–28 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, N, H en T kun je wanhout maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 8 met wanhout te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, N, H en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 8 in WNHT28 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WNHT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WNÂ HTÂ 28, gebruik dan onderstaande zoekbox: