Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Servicewagen |
Merk | E.s.v.e |
Model | Awk |
Type | 1700 |
Kenteken | WN-RF-22, WN–RF–22, WN RF 22 (gespeld: Willem Nico Rudolf Ferdinand Twee Twee) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 120 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze E.s.v.e Awk 1700 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 08-11-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 09-06-2004 (ruim 21 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1990 (ruim 35 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WNRF22 |
|
30-06-1990 | Eerste toelating |
09-06-2004 | Eerste tenaamstelling in nederland |
09-06-2004 | Vorige aanvang tenaamstelling |
13-10-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
08-11-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze E.s.v.e Awk 1700 opvragen |
Laadvermogen | 340 kg |
Massa leeg voertuig | 1360 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1700 kg |
Breedte voertuig | 182 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 358 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1700 kg |
Schadeverleden | Schades van deze E.s.v.e Awk 1700 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze E.s.v.e Awk 1700 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze E.s.v.e Awk 1700 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze E.s.v.e Awk 1700 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze E.s.v.e Awk 1700 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze E.s.v.e Awk 1700 opvragen |
De gegevens van deze E.s.v.e Awk 1700 met kenteken WNRF22 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1990? Of wil je de gedetailleerde waarde van WNRF22 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WN-RF-22. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WNRF22 uit 1990 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WN–RF–22 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WN–RF–22 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, N, R en F kun je woonerf maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 2 met woonerf te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, N, R en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 2 in WNRF22 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WNRF-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WNÂ RFÂ 22, gebruik dan onderstaande zoekbox: