Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Eigenbouw |
Model | - |
Kenteken | WN-PR-66, WN–PR–66, WN PR 66 (gespeld: Willem Nico Pieter Rudolf Zes Zes) |
Europese voertuigcategorie | O3 |
Plaats chassisnummer | r. tegen balk boven vooras |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw - opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 26-08-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 04-06-2004 (ruim 21 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1989 (ruim 36 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 15-06-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WNPR66 |
|
30-06-1989 | Eerste toelating |
04-06-2004 | Eerste tenaamstelling in nederland |
15-06-2011 | Huidige vervaldatum apk |
26-08-2011 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Eigenbouw - opvragen |
Laadvermogen | 950 kg |
Massa leeg voertuig | 5650 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 6600 kg |
Wielbasis | 635 cm |
Lengte voertuig | 955 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 950 cm |
Technische maximale massa voertuig | 6600 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw - opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw - opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw - opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw - opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw - opvragen |
De gegevens van deze Eigenbouw - met kenteken WNPR66 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1989? Of wil je de gedetailleerde waarde van WNPR66 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WN-PR-66. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WNPR66 uit 1989 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WN–PR–66 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WN–PR–66 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, N, P en R kun je wijnpeer maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6 en 6 met wijnpeer te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, N, P en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 6 in WNPR66 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WNPR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WNÂ PRÂ 66, gebruik dan onderstaande zoekbox: