Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Eigenbouw |
Model | - |
Kenteken | WR-84-67, WR–84–67, WR 84 67 (gespeld: Willem Rudolf Acht Vier Zes Zeven) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 065 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw - opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 20-04-2021 (bijna 4½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 12-07-1972 (ruim 53 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 12-07-1972 (ruim 53 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WR8467 |
|
12-07-1972 | Eerste tenaamstelling in nederland |
12-07-1972 | Eerste toelating |
20-04-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Eigenbouw - opvragen |
Laadvermogen | 660 kg |
Massa leeg voertuig | 940 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1600 kg |
Wielbasis | 68 cm |
Breedte voertuig | 157 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 541 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1600 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw - opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw - opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw - opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw - opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw - opvragen |
De gegevens van deze Eigenbouw - met kenteken WR8467 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1972? Of wil je de gedetailleerde waarde van WR8467 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WR-84-67. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WR8467 uit 1972 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WR–84–67 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WR–84–67 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en R kun je de volgende woorden maken: awara, awari, oweeër, uwer, waaier, Waaijer, waar, wáár, Waijer, war, Warau, ware, weeër, weeëre, weer, wéér, Weijer, wier, Wier en Wijer. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8, 4, 6 en 7 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 4, 6 en 7 in WR8467 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WRÂ 84Â 67, gebruik dan onderstaande zoekbox: