Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Eigenbouw |
Model | Lijntrek |
Kenteken | WP-SL-64, WP–SL–64, WP SL 64 (gespeld: Willem Pieter Simon Lodewijk Zes Vier) |
Europese voertuigcategorie | O3 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 060 cm a. vooras |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw Lijntrek opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 11-01-2005 (bijna 21 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 11-01-2005 (bijna 21 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1966 (ruim 59 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WPSL64 |
|
30-06-1966 | Eerste toelating |
11-01-2005 | Eerste tenaamstelling in nederland |
11-01-2005 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Eigenbouw Lijntrek opvragen |
Laadvermogen | 230 kg |
Massa leeg voertuig | 3770 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 4000 kg |
Wielbasis | 705 cm |
Lengte voertuig | 1164 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1159 cm |
Technische maximale massa voertuig | 4000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw Lijntrek opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw Lijntrek opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw Lijntrek opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw Lijntrek opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw Lijntrek opvragen |
De gegevens van deze Eigenbouw Lijntrek met kenteken WPSL64 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1966? Of wil je de gedetailleerde waarde van WPSL64 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WP-SL-64. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WPSL64 uit 1966 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WP–SL–64 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, P, S en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 4 in WPSL64 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WPSL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WPÂ SLÂ 64, gebruik dan onderstaande zoekbox: