Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Speciale groep (voertuig uit een speciale groep) |
Merk | Eigenbouw |
Model | Minicar |
Kenteken | WP-GG-36, WP–GG–36, WP GG 36 (gespeld: Willem Pieter Gerard Gerard Drie Zes) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 165 cm a. vooras |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw Minicar opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 08-02-2013 (bijna 13 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 27-09-2004 (bijna 21 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1970 (ruim 55 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WPGG36 |
|
30-06-1970 | Eerste toelating |
27-09-2004 | Eerste tenaamstelling in nederland |
08-02-2013 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Eigenbouw Minicar opvragen |
Laadvermogen | 240 kg |
Massa leeg voertuig | 11.860 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 12.100 kg |
Wielbasis | 740 cm |
Lengte voertuig | 1090 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1085 cm |
Technische maximale massa voertuig | 12.100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw Minicar opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw Minicar opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw Minicar opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw Minicar opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Eigenbouw Minicar opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
16-10-2019 17:00 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
16-10-2019 17:00 | Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
16-09-2020 16:56 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet) |
16-09-2020 16:56 | Remlicht werkt niet (goed) |
16-09-2020 16:56 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
16-09-2020 16:56 | Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
16-09-2020 16:56 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Schades bekijken van deze Eigenbouw Minicar.
De gegevens van deze Eigenbouw Minicar met kenteken WPGG36 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1970? Of wil je de gedetailleerde waarde van WPGG36 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WP-GG-36. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WPGG36 uit 1970 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WP–GG–36 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, P, G en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 6 in WPGG36 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WPGG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WPÂ GGÂ 36, gebruik dan onderstaande zoekbox: