Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Flamingo |
Model | Gg303 |
Kenteken | WP-15-DR, WP–15–DR, WP 15 DR (gespeld: Willem Pieter Één Vijf Dirk Rudolf) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 155 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Flamingo Gg303 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 24-11-2003 (bijna 22 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-02-1996 (bijna 30 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 28-02-1996 (bijna 30 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WP15DR |
|
28-02-1996 | Eerste tenaamstelling in nederland |
28-02-1996 | Eerste toelating |
24-11-2003 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Flamingo Gg303 opvragen |
Laadvermogen | 1545 kg |
Massa leeg voertuig | 455 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Breedte voertuig | 176 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 491 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Flamingo Gg303 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Flamingo Gg303 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Flamingo Gg303 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Flamingo Gg303 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 75 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Flamingo Gg303 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Flamingo Gg303 opvragen |
De gegevens van deze Flamingo Gg303 met kenteken WP15DR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1996? Of wil je de gedetailleerde waarde van WP15DR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WP-15-DR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WP15DR uit 1996 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WP–15–DR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WP–15–DR makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, P, D en R kun je weipoeder maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 5 met weipoeder te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, P, D en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 5 in WP15DR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WPDR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WPÂ 15Â DR, gebruik dan onderstaande zoekbox: