Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Voor vervoer boten (boot-aanhanger) |
Merk | Freewheel |
Model | 20 2514 gt |
Kenteken | WT-72-JS, WT–72–JS, WT 72 JS (gespeld: Willem Theodoor Zeven Twee Jan Simon) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 130 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Freewheel 20 2514 gt opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 15-06-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 01-05-1998 (ruim 27 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 01-05-1998 (ruim 27 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WT72JS |
|
01-05-1998 | Eerste tenaamstelling in nederland |
01-05-1998 | Eerste toelating |
15-06-2015 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Freewheel 20 2514 gt opvragen |
Laadvermogen | 2080 kg |
Massa leeg voertuig | 420 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2500 kg |
Wielbasis | 74 cm |
Breedte voertuig | 214 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 680 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Freewheel 20 2514 gt opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Freewheel 20 2514 gt opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Freewheel 20 2514 gt opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 21 |
Carrosserie (omschrijving) | Voor vervoer boten |
Schadeverleden | Schades van deze Freewheel 20 2514 gt opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Freewheel 20 2514 gt opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Freewheel 20 2514 gt opvragen |
De gegevens van deze Freewheel 20 2514 gt met kenteken WT72JS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1998? Of wil je de gedetailleerde waarde van WT72JS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WT-72-JS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WT72JS uit 1998 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WT–72–JS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WT–72–JS makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, T, J en S kun je de volgende woorden maken: watjes, weetjes, weitjes, wetjes en witjes. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7 en 2 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, T, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 2 in WT72JS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WTJS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WTÂ 72Â JS, gebruik dan onderstaande zoekbox: