Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw) |
Merk | Gs |
Model | Ai-2000 |
Kenteken | WL-13-RL, WL–13–RL, WL 13 RL (gespeld: Willem Lodewijk Één Drie Rudolf Lodewijk) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 150 cm v. achteras |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ai-2000 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 31-10-2020 (bijna 5 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 13-07-1994 (ruim 31 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 13-07-1994 (ruim 31 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 30-06-2026 (over bijna 10 maanden) |
Tijdlijn van de WL13RL |
|
13-07-1994 | Eerste tenaamstelling in nederland |
13-07-1994 | Eerste toelating |
31-10-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
30-06-2021 | Vorige vervaldatum apk |
30-06-2022 | Vorige vervaldatum apk |
30-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
30-06-2024 | Vorige vervaldatum apk |
30-06-2025 | Vorige vervaldatum apk |
30-06-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Gs Ai-2000 opvragen |
Laadvermogen | 15.720 kg |
Massa leeg voertuig | 4280 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 20.000 kg |
Wielbasis | 527 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 953 cm |
Technische maximale massa voertuig | 20.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ai-2000 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ai-2000 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ai-2000 opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Carrosserie (code) | 07 |
Carrosserie (omschrijving) | Afneembare bovenbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ai-2000 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ai-2000 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
30-04-2019 10:44 | Trekoog te veel gesleten |
30-04-2019 10:44 | Remverschil op 1 as te groot |
30-04-2019 12:14 | Trekoog te veel gesleten |
17-06-2021 17:00 | Vrije slag remcilinder te groot |
17-06-2021 17:00 | Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
17-06-2021 17:00 | Wielafscherming ontbreekt |
17-06-2021 17:00 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
17-06-2022 15:53 | Vrije slag remcilinder te groot |
17-06-2022 15:53 | Remslang ernstig misvormd |
01-06-2023 12:01 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Schades bekijken van deze Gs Ai-2000.
De gegevens van deze Gs Ai-2000 met kenteken WL13RL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1994? Of wil je de gedetailleerde waarde van WL13RL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WL-13-RL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WL13RL uit 1994 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WL–13–RL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, L, R en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 3 in WL13RL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WLRL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WLÂ 13Â RL, gebruik dan onderstaande zoekbox: