Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Gs |
Model | Ai-2800 |
Kenteken | WD-PL-12, WD–PL–12, WD PL 12 (gespeld: Willem Dirk Pieter Lodewijk Één Twee) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 150 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ai-2800 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 05-10-2024 (bijna 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 04-12-2001 (bijna 24 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 04-12-2001 (bijna 24 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 18-10-2025 (over ruim 1 maand) |
Tijdlijn van de WDPL12 |
|
04-12-2001 | Eerste tenaamstelling in nederland |
04-12-2001 | Eerste toelating |
07-01-2003 | Vorige aanvang tenaamstelling |
01-10-2021 | Vorige vervaldatum apk |
26-01-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
10-02-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
01-10-2022 | Vorige vervaldatum apk |
17-10-2023 | Vorige vervaldatum apk |
05-10-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
18-10-2024 | Vorige vervaldatum apk |
18-10-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Gs Ai-2800 opvragen |
Laadvermogen | 21.690 kg |
Massa leeg voertuig | 6310 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 28.000 kg |
Wielbasis | 522 cm |
Lengte voertuig | 928 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 923 cm |
Technische maximale massa voertuig | 28.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ai-2800 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ai-2800 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ai-2800 opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ai-2800 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ai-2800 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
26-09-2019 16:42 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
16-09-2021 16:05 | Schokdemper werkt niet (goed) |
17-10-2022 16:18 | Vrije slag remcilinder te groot |
17-10-2022 16:18 | Stadslicht werkt niet (goed) |
17-10-2022 16:18 | Wiellager te veel speling |
17-10-2022 16:18 | Stootbalk ontbreekt |
17-10-2022 16:18 | Luchtlekkage reminrichting |
18-10-2023 10:59 | Vrije slag remcilinder te groot |
18-10-2023 10:59 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Schades bekijken van deze Gs Ai-2800.
De gegevens van deze Gs Ai-2800 met kenteken WDPL12 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van WDPL12 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WD-PL-12. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WDPL12 uit 2001 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WD–PL–12 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, D, P en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 2 in WDPL12 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WDPL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WDÂ PLÂ 12, gebruik dan onderstaande zoekbox: