Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Hapert |
Model | Al |
Kenteken | WS-TD-10, WS–TD–10, WS TD 10 (gespeld: Willem Simon Theodoor Dirk Één Nul) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorste dwarsbalk |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Al opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 28-03-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-03-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 28-03-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WSTD10 |
|
28-03-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
28-03-2006 | Eerste toelating |
28-03-2006 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hapert Al opvragen |
Laadvermogen | 1565 kg |
Massa leeg voertuig | 435 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Wielbasis | 75 cm |
Breedte voertuig | 166 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 411 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Al opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Al opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Al opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Al opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Al opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Al opvragen |
De gegevens van deze Hapert Al met kenteken WSTD10 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van WSTD10 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WS-TD-10. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WSTD10 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WS–TD–10 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WS–TD–10 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, S, T en D kun je wastijd maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 0 met wastijd te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, S, T en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 0 in WSTD10 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WSTD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WSÂ TDÂ 10, gebruik dan onderstaande zoekbox: