Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Voor vervoer voertuigen (autotransport-voertuig) |
Merk | Hapert |
Model | At |
Type | 2 |
Kenteken | WN-50-18, WN–50–18, WN 50 18 (gespeld: Willem Nico Vijf Nul Één Acht) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 160 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert At 2 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 19-05-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 12-02-1970 (bijna 56 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 12-02-1970 (bijna 56 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WN5018 |
|
12-02-1970 | Eerste tenaamstelling in nederland |
12-02-1970 | Eerste toelating |
19-05-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hapert At 2 opvragen |
Laadvermogen | 1430 kg |
Massa leeg voertuig | 570 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Breedte voertuig | 212 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 521 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert At 2 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert At 2 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert At 2 opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Carrosserie (code) | 14 |
Carrosserie (omschrijving) | Voor vervoer voertuigen |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert At 2 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert At 2 opvragen |
De gegevens van deze Hapert At 2 met kenteken WN5018 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1970? Of wil je de gedetailleerde waarde van WN5018 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WN-50-18. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WN5018 uit 1970 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WN–50–18 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WN–50–18 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en N kun je de volgende woorden maken: eeuwen, Ewan, Iwan, Owen, uwen, waaien, waan, wan, Wan, WAN, Wayne, weeën, ween, weien, Weijn, wen, Wiene, wiiën, Wijen, wijn, Wijne, Wijnia, Wijnie, win, Wina, Winia, woeien, won, woon en wuien. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5, 0, 1 en 8 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 0, 1 en 8 in WN5018 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WNÂ 50Â 18, gebruik dan onderstaande zoekbox: