Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Kipper (kiepwagen) |
Merk | Hapert |
Model | D2700 |
Kenteken | WN-RT-68, WN–RT–68, WN RT 68 (gespeld: Willem Nico Rudolf Theodoor Zes Acht) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorste dwarsbalk |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert D2700 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 31-10-2021 (bijna 4 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-07-2004 (ruim 21 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1994 (ruim 31 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WNRT68 |
|
30-06-1994 | Eerste toelating |
02-07-2004 | Eerste tenaamstelling in nederland |
18-01-2020 | Vorige aanvang tenaamstelling |
27-09-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
31-10-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hapert D2700 opvragen |
Laadvermogen | 2000 kg |
Massa leeg voertuig | 700 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2700 kg |
Wielbasis | 75 cm |
Breedte voertuig | 170 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 415 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2700 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert D2700 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert D2700 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert D2700 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 10 |
Carrosserie (omschrijving) | Kipper |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert D2700 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert D2700 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert D2700 opvragen |
De gegevens van deze Hapert D2700 met kenteken WNRT68 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1994? Of wil je de gedetailleerde waarde van WNRT68 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WN-RT-68. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WNRT68 uit 1994 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WN–RT–68 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WN–RT–68 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, N, R en T kun je de volgende woorden maken: wijnroute, wijnruit en Wijnruit. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6 en 8 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, N, R en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 8 in WNRT68 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WNRT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WNÂ RTÂ 68, gebruik dan onderstaande zoekbox: