Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Hapert |
Model | Dl-15 |
Kenteken | WS-49-70, WS–49–70, WS 49 70 (gespeld: Willem Simon Vier Negen Zeven Nul) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 150 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl-15 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 28-09-2015 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 12-04-1973 (ruim 52 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 12-04-1973 (ruim 52 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WS4970 |
|
12-04-1973 | Eerste tenaamstelling in nederland |
12-04-1973 | Eerste toelating |
28-09-2015 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hapert Dl-15 opvragen |
Laadvermogen | 1050 kg |
Massa leeg voertuig | 450 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1500 kg |
Wielbasis | 75 cm |
Breedte voertuig | 183 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 453 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl-15 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl-15 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl-15 opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl-15 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl-15 opvragen |
De gegevens van deze Hapert Dl-15 met kenteken WS4970 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1973? Of wil je de gedetailleerde waarde van WS4970 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WS-49-70. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WS4970 uit 1973 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WS–49–70 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WS–49–70 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en S kun je de volgende woorden maken: Owusu, waas, was, wás, wasi, wees, Weesie, Weis, Weise, Wes, WES, wies, Wies, Wiese, wijs, wis, wisi en yaws. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4, 9, 7 en 0 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 9, 7 en 0 in WS4970 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WSÂ 49Â 70, gebruik dan onderstaande zoekbox: