Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Hapert |
Model | Dl |
Type | 10-2 |
Kenteken | 99-26-WR, 99–26–WR, 99 26 WR (gespeld: Negen Negen Twee Zes Willem Rudolf) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 080 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl 10-2 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 23-01-2003 (bijna 23 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 06-05-1981 (ruim 44 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 06-05-1981 (ruim 44 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 9926WR |
|
06-05-1981 | Eerste tenaamstelling in nederland |
06-05-1981 | Eerste toelating |
23-01-2003 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hapert Dl 10-2 opvragen |
Laadvermogen | 1578 kg |
Massa leeg voertuig | 422 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Breedte voertuig | 200 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 383 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl 10-2 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl 10-2 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl 10-2 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl 10-2 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 75 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl 10-2 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl 10-2 opvragen |
De gegevens van deze Hapert Dl 10-2 met kenteken 9926WR (uit sidecode 2) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1981? Of wil je de gedetailleerde waarde van 9926WR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 99-26-WR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 9926WR uit 1981 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 99–26–WR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 99–26–WR makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en R kun je de volgende woorden maken: awara, awari, oweeër, uwer, waaier, Waaijer, waar, wáár, Waijer, war, Warau, ware, weeër, weeëre, weer, wéér, Weijer, wier, Wier en Wijer. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9, 9, 2 en 6 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 9, 2 en 6 in 9926WR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 99Â 26Â WR, gebruik dan onderstaande zoekbox: