Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Hapert |
Model | Dl |
Type | 5000 |
Kenteken | 98-47-WS, 98–47–WS, 98 47 WS (gespeld: Negen Acht Vier Zeven Willem Simon) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | op trekboom 080 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl 5000 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 14-04-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 15-09-1981 (bijna 44 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 15-09-1981 (bijna 44 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 9847WS |
|
15-09-1981 | Eerste tenaamstelling in nederland |
15-09-1981 | Eerste toelating |
14-04-2015 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hapert Dl 5000 opvragen |
Laadvermogen | 1180 kg |
Massa leeg voertuig | 820 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Breedte voertuig | 207 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 625 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl 5000 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl 5000 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl 5000 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl 5000 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl 5000 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl 5000 opvragen |
De gegevens van deze Hapert Dl 5000 met kenteken 9847WS (uit sidecode 2) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1981? Of wil je de gedetailleerde waarde van 9847WS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 98-47-WS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 9847WS uit 1981 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 98–47–WS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 98–47–WS makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en S kun je de volgende woorden maken: Owusu, waas, was, wás, wasi, wees, Weesie, Weis, Weise, Wes, WES, wies, Wies, Wiese, wijs, wis, wisi en yaws. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9, 8, 4 en 7 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 8, 4 en 7 in 9847WS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 98Â 47Â WS, gebruik dan onderstaande zoekbox: