Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Hapert |
Model | Dl20-40 |
Kenteken | 93-71-WN, 93–71–WN, 93 71 WN (gespeld: Negen Drie Zeven Één Willem Nico) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | op trekboom 085 cm a. hart koppeling |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 75 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl20-40 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 29-03-2004 (ruim 21 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 06-02-1981 (bijna 45 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 06-02-1981 (bijna 45 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 9371WN |
|
06-02-1981 | Eerste tenaamstelling in nederland |
06-02-1981 | Eerste toelating |
29-03-2004 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hapert Dl20-40 opvragen |
Laadvermogen | 1490 kg |
Massa leeg voertuig | 510 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Breedte voertuig | 188 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 452 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl20-40 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl20-40 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl20-40 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl20-40 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl20-40 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Dl20-40 opvragen |
De gegevens van deze Hapert Dl20-40 met kenteken 9371WN (uit sidecode 2) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1981? Of wil je de gedetailleerde waarde van 9371WN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 93-71-WN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 9371WN uit 1981 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 93–71–WN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 93–71–WN makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en N kun je de volgende woorden maken: eeuwen, Ewan, Iwan, Owen, uwen, waaien, waan, wan, Wan, WAN, Wayne, weeën, ween, weien, Weijn, wen, Wiene, wiiën, Wijen, wijn, Wijne, Wijnia, Wijnie, win, Wina, Winia, woeien, won, woon en wuien. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9, 3, 7 en 1 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 3, 7 en 1 in 9371WN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 93Â 71Â WN, gebruik dan onderstaande zoekbox: