Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Kipper (kiepwagen) |
Merk | Hapert |
Model | E3500 |
Kenteken | WP-NR-37, WP–NR–37, WP NR 37 (gespeld: Willem Pieter Nico Rudolf Drie Zeven) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorste dwarsbalk |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert E3500 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 03-05-2021 (bijna 4½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-05-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 19-05-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WPNR37 |
|
19-05-2005 | Eerste tenaamstelling in nederland |
19-05-2005 | Eerste toelating |
03-05-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hapert E3500 opvragen |
Laadvermogen | 2419 kg |
Massa leeg voertuig | 1081 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3500 kg |
Wielbasis | 120 cm |
Breedte voertuig | 215 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 545 cm |
Technische maximale massa voertuig | 3500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert E3500 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert E3500 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert E3500 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 10 |
Carrosserie (omschrijving) | Kipper |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert E3500 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert E3500 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert E3500 opvragen |
De gegevens van deze Hapert E3500 met kenteken WPNR37 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van WPNR37 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WP-NR-37. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WPNR37 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WP–NR–37 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WP–NR–37 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, P, N en R kun je Wapenaar maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 7 met Wapenaar te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, P, N en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 7 in WPNR37 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WPNR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WPÂ NRÂ 37, gebruik dan onderstaande zoekbox: