60-WT-25 60-WT-27

60-WT-26: Hapert K

60-WT-26 Op deze pagina vind je alle informatie over 60–WT–26, een Hapert K 1750. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1988. Het kenteken van deze Hapert is vervallen.

Wat wil je doen met 60-WT-26?

infoverkopentools

Specificaties van de 60-WT-26

Het kenteken van deze Hapert K 1750 (60WT26) is niet meer actief.
Deze aanhangwagen is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Aanhangwagen (aanhanger)
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Hapert
Model K
Type 1750
Kenteken 60-WT-26, 60–WT–26, 60 WT 26 (gespeld: Zes Nul Willem Theodoor Twee Zes)
Europese voertuigcategorie O2
Plaats chassisnummer r. op trekdriehoek 085 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Hapert K 1750 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-04-2003 (ruim 22 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 18-02-1988 (bijna 38 jaar geleden)
Datum eerste toelating 18-02-1988 (bijna 38 jaar geleden)

Tijdlijn van de 60WT26

18-02-1988 Eerste tenaamstelling in nederland
18-02-1988 Eerste toelating
03-04-2003 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Hapert K 1750 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 1213 kg
Massa leeg voertuig 537 kg
Toegestane maximum massa voertuig 1750 kg
Breedte voertuig 175 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 420 cm
Technische maximale massa voertuig 1750 kg
Schadeverleden Schades van deze Hapert K 1750 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Hapert K 1750 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Hapert K 1750 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DC
Type carrosserie (omschrijving) Middenasaanhangwagen
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Hapert K 1750 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 100 kg
Schadeverleden Schades van deze Hapert K 1750 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Hapert K 1750 opvragen

Bijwerkdatum 60-WT-26

De gegevens van deze Hapert K 1750 met kenteken 60WT26 (uit sidecode 3) zijn bijgewerkt op: 17-12-2024.

Wat wil je doen met deze Hapert K 1750?

Schadeverleden van de 60 WT 26

Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1988? Of wil je de gedetailleerde waarde van 60WT26 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze K 1750 (60WT26)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 60-WT-26. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 60–WT–26 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 30-WT-26, een Eccles Topaz 440 aanhangwagen uit 1988.
  2. Verandering op plek 1: 80-WT-26, een Tabbert 51521 aanhangwagen uit 1988.
  3. Verandering op plek 2: 66-WT-26, een Hapert K2000 aanhangwagen uit 1988.
  4. Verandering op plek 4: 60-WP-26, een Westfalia 118651 E 521 aanhangwagen uit 1988.
  5. Verandering op plek 4: 60-WV-26, een Munsterland 430k aanhangwagen uit 1988.
  6. Verandering op plek 5: 60-WT-56, een Anssems A-s 2000 aanhangwagen uit 1988.
  7. Verandering op plek 6: 60-WT-25, een Anssems A-s 2000 aanhangwagen uit 1988.
  8. Verandering op plek 6: 60-WT-27, een Saris F3020 aanhangwagen uit 1988.

Ezelsbruggetje

Om 60–WT–26 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en T kun je de volgende woorden maken: Eeuwout, eiwit, Ewout, waait, wat, wát, Watou, weet, wéét, weit, Weite, wet, -wet, WET, wiet, wijt, Wijte, wit, Wit, WOT, wout, Wout, wuit en Wuite. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6, 0, 2 en 6 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met W en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 0, 2 en 6 in 60WT26 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WT-kentekens.

29 willekeurige aanhangwagens van dezelfde datum eerste toelating

18-02-1988 (bijna 38 jaar geleden):
  1. 02-WP-67: Saris F 2513
  2. 25-WH-99: Adria 4050td
  3. 43-WP-36: Fendt 485l
  4. 58-WT-77: Hapert Dl 2000
  5. 66-WT-13: Avento Royal 395 Tl excl.
  6. 69-WT-00: Wesco P2055
  7. 75-WT-55: Hapert K1300
  8. 82-WT-02: Chateau 380
  9. 86-WT-20: Equipe 200v
  10. 87-WT-21: Chateau 380
  11. 87-WT-22: Chateau 380
  12. 87-WT-74: Chateau 928
  13. 87-WT-76: Chateau 928
  14. 89-WT-33: Chateau 430
  15. 89-WT-38: Chateau 430
  16. 89-WT-39: Chateau 938
  17. 89-WT-42: Chateau 928
  18. 89-WT-44: Chateau 908
  19. 95-WT-75: Lesscher Le20b
  20. 95-WT-76: Lesscher Le20b
  21. 95-WT-78: Be-ha G.
  22. 95-WT-79: Buist K10
  23. 95-WT-83: Buist K2.
  24. 95-WT-85: Equipe 151
  25. 96-WT-05: Bunk Bu2000e
  26. 96-WT-06: Hati 1300
  27. 96-WT-11: Jodi Vw2500
  28. 96-WT-20: Fripaan Zt 20
  29. 99-WT-34: Blomert T11b

Meer Hapert K 1750 op voertuig-zoeker.nl

Hapert K 1750 aanhangwagens

10.313 Hapert K aanhangwagens
Bekijk Hapert K aanhangwagens.
78.357 Hapert aanhangwagens
Bekijk Hapert aanhangwagens.

Hapert K 1750 voertuigen met gesloten opbouw

2.648 Hapert K voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Hapert K voertuigen met gesloten opbouw.
15.878 Hapert voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Hapert voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte aanhanger-modellen van Hapert zijn: Hapert Al, Hapert K, Hapert R, Hapert K2000 en Hapert D.