Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Hapert |
Model | K1300 |
Kenteken | 38-WS-30, 38–WS–30, 38 WS 30 (gespeld: Drie Acht Willem Simon Drie Nul) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 085 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K1300 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 24-04-2003 (ruim 22 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 16-07-1987 (ruim 38 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 16-07-1987 (ruim 38 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 38WS30 |
|
16-07-1987 | Eerste tenaamstelling in nederland |
16-07-1987 | Eerste toelating |
24-04-2003 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hapert K1300 opvragen |
Laadvermogen | 962 kg |
Massa leeg voertuig | 338 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1300 kg |
Breedte voertuig | 175 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 369 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1300 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K1300 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K1300 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K1300 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K1300 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 75 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K1300 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K1300 opvragen |
De gegevens van deze Hapert K1300 met kenteken 38WS30 (uit sidecode 3) zijn bijgewerkt op: 17-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1987? Of wil je de gedetailleerde waarde van 38WS30 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 38-WS-30. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 38WS30 uit 1987 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 38–WS–30 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 38–WS–30 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en S kun je de volgende woorden maken: Owusu, waas, was, wás, wasi, wees, Weesie, Weis, Weise, Wes, WES, wies, Wies, Wiese, wijs, wis, wisi en yaws. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 8, 3 en 0 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 8, 3 en 0 in 38WS30 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 38Â WSÂ 30, gebruik dan onderstaande zoekbox: