51-WN-06 51-WN-09

51-WN-07: Hapert K1750

51-WN-07 Op deze pagina vind je alle informatie over 51–WN–07, een Hapert K1750. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1986.

Wat wil je doen met 51-WN-07?

infoverkopentools

Specificaties van de 51-WN-07

Algemeen
Voertuigsoort Aanhangwagen (aanhanger)
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Hapert
Model K1750
Kenteken 51-WN-07, 51–WN–07, 51 WN 07 (gespeld: Vijf Één Willem Nico Nul Zeven)
Europese voertuigcategorie O2
Plaats chassisnummer r. op trekdriehoek 085 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Hapert K1750 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 01-09-2003 (ruim 22 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-10-1986 (bijna 39 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-10-1986 (bijna 39 jaar geleden)

Tijdlijn van de 51WN07

10-10-1986 Eerste tenaamstelling in nederland
10-10-1986 Eerste toelating
01-09-2003 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Hapert K1750 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 1215 kg
Massa leeg voertuig 535 kg
Toegestane maximum massa voertuig 1750 kg
Breedte voertuig 175 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 420 cm
Technische maximale massa voertuig 1750 kg
Schadeverleden Schades van deze Hapert K1750 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Hapert K1750 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Hapert K1750 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DC
Type carrosserie (omschrijving) Middenasaanhangwagen
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Hapert K1750 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 100 kg
Schadeverleden Schades van deze Hapert K1750 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Hapert K1750 opvragen

Bijwerkdatum 51-WN-07

De gegevens van deze Hapert K1750 met kenteken 51WN07 (uit sidecode 3) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Hapert K1750?

Schadeverleden van de 51 WN 07

Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1986? Of wil je de gedetailleerde waarde van 51WN07 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze K1750 (51WN07)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 51-WN-07. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 51–WN–07 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 41-WN-07, een Hapert K1750 aanhangwagen uit 1986.
  2. Verandering op plek 1: 71-WN-07, een Henra K20 aanhangwagen uit 1986.
  3. Verandering op plek 2: 50-WN-07, een Constructam Coral 1 aanhangwagen uit 1972.
  4. Verandering op plek 2: 53-WN-07, een Wesco Wesco middenasaanhangwagen uit 1986.
  5. Verandering op plek 3: 51-XN-07, een bruine Lancia Beta 2000 coupe personenauto uit 1978.
  6. Verandering op plek 4: 51-WK-07, een Saris G400 aanhangwagen uit 1986.
  7. Verandering op plek 4: 51-WP-07, een Knaus 8003 aanhangwagen uit 1987.
  8. Verandering op plek 5: 51-WN-17, een Adria 4256 Do aanhangwagen uit 1986.
  9. Verandering op plek 6: 51-WN-06, een Hapert K1750 aanhangwagen uit 1986.
  10. Verandering op plek 6: 51-WN-09, een Hapert G2700 aanhangwagen uit 1986.

Ezelsbruggetje

Om 51–WN–07 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en N kun je de volgende woorden maken: eeuwen, Ewan, Iwan, Owen, uwen, waaien, waan, wan, Wan, WAN, Wayne, weeën, ween, weien, Weijn, wen, Wiene, wiiën, Wijen, wijn, Wijne, Wijnia, Wijnie, win, Wina, Winia, woeien, won, woon en wuien. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5, 1, 0 en 7 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met W en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 1, 0 en 7 in 51WN07 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WN-kentekens.

29 willekeurige aanhangwagens van dezelfde datum eerste toelating

10-10-1986 (bijna 39 jaar geleden):
  1. 00-WL-39: Home-car 44
  2. 01-WN-01: Chateau 380
  3. 10-WP-59: Kip Kl 34
  4. 12-WP-21: Kip Kg 48 t
  5. 19-WN-23: Eriba Triton
  6. 27-WN-30: Saris F3020
  7. 28-WN-45: Eriba Nova390
  8. 30-WN-28: Hapert R13
  9. 31-WN-69: Henra K20
  10. 34-WK-86: Chateau 38
  11. 35-WN-12: Wesco P2055
  12. 36-WH-84: Home-car 532
  13. 37-WL-17: Vawe 1500
  14. 39-WN-95: Wesco Dr.2000
  15. 44-WN-78: Wesco P2015
  16. 45-WN-10: Wesco Dr.2000 V
  17. 46-WN-57: Wesco P2015
  18. 49-WN-75: Anssems A-s 1450 V v
  19. 50-WN-32: Hapert G2700
  20. 51-WN-09: Hapert G2700
  21. 51-WN-11: Hapert V2600
  22. 51-WN-53: Hapert K1300
  23. 51-WN-54: Hapert K1300
  24. 51-WN-84: Hapert K2000
  25. 75-WL-94: Chateau 380
  26. 76-WL-12: Chateau 380
  27. 76-WL-96: Chateau 380
  28. 83-WN-85: Barents Bl2500a
  29. 99-WL-22: Chateau 380

Meer Hapert K1750 op voertuig-zoeker.nl

Hapert K1750 aanhangwagens

1.380 Hapert K1750 aanhangwagens
Bekijk Hapert K1750 aanhangwagens.
78.359 Hapert aanhangwagens
Bekijk Hapert aanhangwagens.

Hapert K1750 voertuigen met gesloten opbouw

533 Hapert K1750 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Hapert K1750 voertuigen met gesloten opbouw.
15.876 Hapert voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Hapert voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte aanhanger-modellen van Hapert zijn: Hapert Al, Hapert K, Hapert R, Hapert K2000 en Hapert D.