Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Hapert |
Model | K1750 |
Kenteken | WD-38-LN, WD–38–LN, WD 38 LN (gespeld: Willem Dirk Drie Acht Lodewijk Nico) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 085 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K1750 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-01-2003 (bijna 23 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 30-01-1990 (bijna 36 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-01-1990 (bijna 36 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WD38LN |
|
30-01-1990 | Eerste tenaamstelling in nederland |
30-01-1990 | Eerste toelating |
22-01-2003 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hapert K1750 opvragen |
Laadvermogen | 1213 kg |
Massa leeg voertuig | 537 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1750 kg |
Breedte voertuig | 176 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 415 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1750 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K1750 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K1750 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K1750 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K1750 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K1750 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K1750 opvragen |
De gegevens van deze Hapert K1750 met kenteken WD38LN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1990? Of wil je de gedetailleerde waarde van WD38LN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WD-38-LN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WD38LN uit 1990 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WD–38–LN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WD–38–LN makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, D, L en N kun je Weidelaan maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 8 met Weidelaan te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, D, L en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 8 in WD38LN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WDLN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WDÂ 38Â LN, gebruik dan onderstaande zoekbox: