Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Hapert |
Model | K2000-01 |
Kenteken | WP-30-KS, WP–30–KS, WP 30 KS (gespeld: Willem Pieter Drie Nul Karel Simon) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. tegen randprofiel 020 cm a. voorste dwarsbalk |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K2000-01 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 28-05-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 27-03-1996 (ruim 29 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 27-03-1996 (ruim 29 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WP30KS |
|
27-03-1996 | Eerste tenaamstelling in nederland |
27-03-1996 | Eerste toelating |
28-05-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hapert K2000-01 opvragen |
Laadvermogen | 1607 kg |
Massa leeg voertuig | 393 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Breedte voertuig | 175 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 413 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K2000-01 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K2000-01 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K2000-01 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K2000-01 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K2000-01 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert K2000-01 opvragen |
De gegevens van deze Hapert K2000-01 met kenteken WP30KS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1996? Of wil je de gedetailleerde waarde van WP30KS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WP-30-KS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WP30KS uit 1996 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WP–30–KS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WP–30–KS makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, P, K en S kun je Wopkes maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 0 met Wopkes te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, P, K en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in WP30KS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WPKS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WPÂ 30Â KS, gebruik dan onderstaande zoekbox: