Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Hapert |
Model | R10-02 |
Kenteken | WN-18-GL, WN–18–GL, WN 18 GL (gespeld: Willem Nico Één Acht Gerard Lodewijk) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. tegen randprofiel 020 cm a. voorste dwarsbalk |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R10-02 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 03-07-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 16-03-1995 (ruim 30 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 16-03-1995 (ruim 30 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WN18GL |
|
16-03-1995 | Eerste tenaamstelling in nederland |
16-03-1995 | Eerste toelating |
30-09-2002 | Vorige aanvang tenaamstelling |
03-07-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hapert R10-02 opvragen |
Laadvermogen | 634 kg |
Massa leeg voertuig | 366 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1000 kg |
Breedte voertuig | 175 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 381 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R10-02 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R10-02 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R10-02 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R10-02 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 75 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R10-02 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R10-02 opvragen |
De gegevens van deze Hapert R10-02 met kenteken WN18GL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1995? Of wil je de gedetailleerde waarde van WN18GL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WN-18-GL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WN18GL uit 1995 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WN–18–GL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WN–18–GL makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, N, G en L kun je de volgende woorden maken: owngoal en Wengelo. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 8 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, N, G en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 8 in WN18GL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WNGL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WNÂ 18Â GL, gebruik dan onderstaande zoekbox: