Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Hapert |
Model | R10 |
Kenteken | WS-TD-42, WS–TD–42, WS TD 42 (gespeld: Willem Simon Theodoor Dirk Vier Twee) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorste dwarsbalk |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R10 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 01-10-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 17-02-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 17-02-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WSTD42 |
|
17-02-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
17-02-2006 | Eerste toelating |
09-09-2013 | Vorige aanvang tenaamstelling |
01-10-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hapert R10 opvragen |
Laadvermogen | 722 kg |
Massa leeg voertuig | 278 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1000 kg |
Breedte voertuig | 175 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 332 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R10 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R10 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R10 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R10 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 75 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R10 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R10 opvragen |
De gegevens van deze Hapert R10 met kenteken WSTD42 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van WSTD42 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WS-TD-42. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WSTD42 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WS–TD–42 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WS–TD–42 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, S, T en D kun je wastijd maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4 en 2 met wastijd te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, S, T en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 2 in WSTD42 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WSTD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WSÂ TDÂ 42, gebruik dan onderstaande zoekbox: